בקשת מידע | אני רוצה לקנות נוקיה 215 מעלי ולצרוב גירסא
-
יש לי בשכונה כשר ב290.
ראיתי בעלי ב140 שקל.מישהו יודע איפה אפשר לעשות בב''ב גירסא כשרה עם סמסים?
כמו''כ יש למישהו קישור זול יותר ל215?
תודה מראש
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | אני רוצה לקנות נוקיה 215 מעלי ולצרוב גירסא:
כמו''כ יש למישהו קישור זול יותר ל215?
יש מידי פעם ב75 למשתמש חדש, תעקוב כאן- https://mitmachim.top/topic/72187/שיתוף-נוקיה-215-ב95-ש-ח
-
יש לי בשכונה כשר ב290.
ראיתי בעלי ב140 שקל.מישהו יודע איפה אפשר לעשות בב''ב גירסא כשרה עם סמסים?
כמו''כ יש למישהו קישור זול יותר ל215?
תודה מראש
-
יש לי בשכונה כשר ב290.
ראיתי בעלי ב140 שקל.מישהו יודע איפה אפשר לעשות בב''ב גירסא כשרה עם סמסים?
כמו''כ יש למישהו קישור זול יותר ל215?
תודה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות