בעיה | הגדרת מיקום במחשב
-
שלום רב,
אני רוצה להפעיל את המיקום במחשב (מחשב נייד, יכול לשמש כוייז בעת נסיעות) ולפעמים הוא פשוט לא נותן לי להפעיל את המיקוםככה זה נראה, מישהו יודע להסביר למה, ובעיקר איך פותרים אותו?

-
כן
-
שלום רב,
אני רוצה להפעיל את המיקום במחשב (מחשב נייד, יכול לשמש כוייז בעת נסיעות) ולפעמים הוא פשוט לא נותן לי להפעיל את המיקוםככה זה נראה, מישהו יודע להסביר למה, ובעיקר איך פותרים אותו?

-
https://mitmachim.top/post/773794
תנסה אולי יעזור לך -
שלום רב,
אני רוצה להפעיל את המיקום במחשב (מחשב נייד, יכול לשמש כוייז בעת נסיעות) ולפעמים הוא פשוט לא נותן לי להפעיל את המיקוםככה זה נראה, מישהו יודע להסביר למה, ובעיקר איך פותרים אותו?

@יהודי-אשדודי אשמח מאוד אם תוכל להסביר לי איך מפעילים וייז במחשב נייד
-
@יהודי-אשדודי אשמח מאוד אם תוכל להסביר לי איך מפעילים וייז במחשב נייד
@יוסף-בן-חיים כתב בבעיה | הגדרת מיקום במחשב:
@יהודי-אשדודי אשמח מאוד אם תוכל להסביר לי איך מפעילים וייז במחשב נייד
שים לב לא להקפיץ שרשורים סתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות