מייל נמחק באאוטלוק
-
@K11001100 אמר במייל נמחק באאוטלוק:
אתן דוגמא לתוכנה לשיחזור מתוך קבצי אאוטלוק.
מי שמכיר את שפת הHEX ומכיר את המבנה של קובץ outlook לא צריך אפילו תוכנה דמו
אפשר לעשות זאת עם hex editor -
נכנסתי למימשק של https://hexed.it/
נראה סינית. -
@K11001100 אמר במייל נמחק באאוטלוק:
אתן דוגמא לתוכנה לשיחזור מתוך קבצי אאוטלוק.
מי שמכיר את שפת הHEX ומכיר את המבנה של קובץ outlook לא צריך אפילו תוכנה דמו
אפשר לעשות זאת עם hex editor@משחזר-מידע אמר במייל נמחק באאוטלוק:
@K11001100 אמר במייל נמחק באאוטלוק:
אתן דוגמא לתוכנה לשיחזור מתוך קבצי אאוטלוק.
מי שמכיר את שפת הHEX ומכיר את המבנה של קובץ outlook לא צריך אפילו תוכנה דמו
אפשר לעשות זאת עם hex editorאתה יודע איך מתעסקים עם השפה הנ"ל?
-
@K11001100 אמר במייל נמחק באאוטלוק:
נראה לך מסובך לחלץ אותו?
שום דבר לא מסובך אם יודעים מה שעושים
כל דבר יכול להיות מסובך אם לא יודעים -
@משחזר-מידע אמר במייל נמחק באאוטלוק:
@K11001100 אמר במייל נמחק באאוטלוק:
אתן דוגמא לתוכנה לשיחזור מתוך קבצי אאוטלוק.
מי שמכיר את שפת הHEX ומכיר את המבנה של קובץ outlook לא צריך אפילו תוכנה דמו
אפשר לעשות זאת עם hex editorאתה יודע איך מתעסקים עם השפה הנ"ל?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
