עזרה | להכניס קו חדשות בקו של ימות
-
@מגנוס-קרלסן שום דבר, את ה מתקשר למערכת וזה עובר לקו החדשות
@רבי-יצחק כתב בעזרה | להכניס קו חדשות בקו של ימות:
@מגנוס-קרלסן שום דבר, את ה מתקשר למערכת וזה עובר לקו החדשות
מה?
-
@מגנוס-קרלסן תגדיר:
type=routing_yemot routing_yemot_number=מספר מערכת החדשות -
הקו חייב להיות של ימות?
-
הקו חייב להיות של ימות?
@מגנוס-קרלסן כן
-
אני עשיתי שלוחה חדשה וזה לא מגיב
מה לעשות? -
אני עשיתי שלוחה חדשה וזה לא מגיב
מה לעשות?@מגנוס-קרלסן הגדרת את ההגדרות, וכתבת את המספר הנכון, מה אתה שומע?
-
@מגנוס-קרלסן הגדרת את ההגדרות, וכתבת את המספר הנכון, מה אתה שומע?
-
@613-0 עשיתי שהשלוחה תהיה 11 וכשאני כותב 11 זה מביא לשלוחה 1
@מגנוס-קרלסן
אתה צריך להגדיר שהמספרי שלוחות בקו יהיו עם שני ספרות -
@מגנוס-קרלסן
אתה צריך להגדיר שהמספרי שלוחות בקו יהיו עם שני ספרות@טופטופיסט מה זה אומר?
-
@טופטופיסט מה זה אומר?
@מגנוס-קרלסן
בברירת מחדל של המערכת יש 1-9 שלוחות
כדי להוסיף שלוחות לא יעזור לכתוב שלוחה 11
צריך להגדיר בהגדרות המתקדמות בשלוחה הראשית שמספרי השלוחות יהיו בעלות שני מספרים.ההגדרה היא:
digits=2
כמובן שבשל השינוי הזה אתה צריך לשנות את כל השלוחת בעלות מספר אחד לשני מספרים.
לדוגמא: שלוחה 1 תהיה כתובה - 01
שלוחה 2 תהיה כתובה - 02,
וכן הלאה... -
מישהו יודע אם אפשר להכניס קו חדשות לתוך קו רגיל
@מגנוס-קרלסן מענין אותך לעבור לחברת בת של ימות [אני] כמובן אם יש לך סכום דקות נאה תקבל מספרים פתוחים ואם סכום מעל מאה אלף אז אפשר גם קישריות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות