בירור | ניתוק אינט' מנגן אנדרואיד של עלי אקספרס ע"י אאוטנט
-
האם אאוטנט מנתקים את האינטרנט הם מנתקים אותו לחלוטין או שזה רק חסימה וכן האם הם מוחקים או מבטלים עוד אופציות על הדרך כגון (וידיאו רדיו התקנת אפליקציות ובלוטוס")? אשמח שרק מי שיודע מנסיון אישי יענה תודה.
@tehilab כתב בבירור | ניתוק אינט' מנגן אנדרואיד של עלי אקספרס ע"י אאוטנט:
מנסיון לפני שנתיים:
האם אאוטנט מנתקים את האינטרנט הם מנתקים אותו לחלוטין או שזה רק חסימה
חסימה
וכן האם הם מוחקים או מבטלים עוד אופציות על הדרך כגון (וידיאו רדיו התקנת אפליקציות ובלוטוס")?
לא.
רק מכיון שהם חוסמים מצב מפתחים, אפשר להסיר עם adb חלק מהדברים לעיל לפני שמגיעים אליהם.כאמור כל זה לפני שנתיים.
(אפשר לעשות את כל זה לבד עם קיידרואיד) -
האם אאוטנט מנתקים את האינטרנט הם מנתקים אותו לחלוטין או שזה רק חסימה וכן האם הם מוחקים או מבטלים עוד אופציות על הדרך כגון (וידיאו רדיו התקנת אפליקציות ובלוטוס")? אשמח שרק מי שיודע מנסיון אישי יענה תודה.
-
כפי הזכור לי
מדיבור שלי עם מנתק של אאוטנט
לפני בערך חצי שנה
הם לא מכשירים את השרץ
הם לא מנתקים נגני אנדרואיד -
האם אאוטנט מנתקים את האינטרנט הם מנתקים אותו לחלוטין או שזה רק חסימה וכן האם הם מוחקים או מבטלים עוד אופציות על הדרך כגון (וידיאו רדיו התקנת אפליקציות ובלוטוס")? אשמח שרק מי שיודע מנסיון אישי יענה תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות