בקשת מידע | האם הבטריה של יאנג מתאימה לשואו?
-
מצאתי טלפון שואו ללא בטריה, ואני רואה שהגודל מתאים בערך לגודל של הבטריה של היאנג, השאלה אם מישהו יודע אם זה אכן תואם?
כי אני זוכר שיש לי איפשהו בטריה של יאנג, ואני רוצה לדעת אם זה מתאים כדי לדעת אם כדאי להתחיל לחפש..
@רפאל-vnkl אני עם יאנג בשימוש
אשמח לתת לך לנסות
השאלה היא איפה אתה מסתובב -
מצאתי טלפון שואו ללא בטריה, ואני רואה שהגודל מתאים בערך לגודל של הבטריה של היאנג, השאלה אם מישהו יודע אם זה אכן תואם?
כי אני זוכר שיש לי איפשהו בטריה של יאנג, ואני רוצה לדעת אם זה מתאים כדי לדעת אם כדאי להתחיל לחפש..
@רפאל-vnkl כתב בבקשת מידע | האם הבטריה של יאנג מתאימה לשואו?:
מצאתי טלפון שואו ללא בטריה, ואני רואה שהגודל מתאים בערך לגודל של הבטריה של היאנג, השאלה אם מישהו יודע אם זה אכן תואם?
כי אני זוכר שיש לי איפשהו בטריה של יאנג, ואני רוצה לדעת אם זה מתאים כדי לדעת אם כדאי להתחיל לחפש..
לא נראה לי שיתאים נראה לי של היאנג יותר גדול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות