באג | בקשה פגומה EROR 400
-
שלום וברכה.
שאני מנסה להיכנס למייל בימים האחרונים קופצת לי השגיאה הזאת, איך מסדרים את זה וממה זה נובע?
**400. זו שגיאה.
לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים.**
תודה רבה
-
@דוד-משה-1 מה זה? ואיך עושים את זה?
-
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | בקשה פגומה EROR 400:
איך עושים את זה?
chrome://settings/privacy וניקוי נתוני גלישה
-
שלום וברכה.
שאני מנסה להיכנס למייל בימים האחרונים קופצת לי השגיאה הזאת, איך מסדרים את זה וממה זה נובע?
**400. זו שגיאה.
לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים.**
תודה רבה
@אנונימוס-דוס מאיזה מכשיר?
אנדרואיד?
יש לך נטפרי?לי זה היה במכשיר אנדרואיד עם רוט בנטפרי.
הסתרתי את הרוט מהדפדפן ואז הצלחתי להיכנס רגיל...
עוד לא יודע מה בדיוק גרם לבעיה לכאורה הרוט...
-
שלום וברכה.
שאני מנסה להיכנס למייל בימים האחרונים קופצת לי השגיאה הזאת, איך מסדרים את זה וממה זה נובע?
**400. זו שגיאה.
לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים.**
תודה רבה
@אנונימוס-דוס כתב בבאג | בקשה פגומה EROR 400:
שלום וברכה.
שאני מנסה להיכנס למייל בימים האחרונים קופצת לי השגיאה הזאת, איך מסדרים את זה וממה זה נובע?
**400. זו שגיאה.
לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים.**
תודה רבה
קורה לרוב בחיבור איטי, כשהדף עוד לא גמר להיטען ולחצו אנטר
צריך להמתין עד שהעיגול בלשונית מתחלף לג'י של גוגל...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות