בירור | איך מכשירים את הפלאפון הזה
-
קניתי את הפלאפון הזה ואני רוצה להכשיר אותו
מישהו יודע איך עושים זאת?
קישור
מתנצל שלא העלתי קישור מתחילה...
מחירו באמזון 25$ -
ה הסקרן סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הסקרן קודם כל תתחדש.
על איזה מכשיר מדובר?
יש הרבה אנשים חכמים פה, אם תגלה לנו הם יוכלו אולי לעזור. -
קניתי את הפלאפון הזה ואני רוצה להכשיר אותו
מישהו יודע איך עושים זאת?
קישור
מתנצל שלא העלתי קישור מתחילה...
מחירו באמזון 25$ -
קניתי את הפלאפון הזה ואני רוצה להכשיר אותו
מישהו יודע איך עושים זאת?
קישור
מתנצל שלא העלתי קישור מתחילה...
מחירו באמזון 25$ -
@massias תיקנתי את הקישור (זה לא kaios)
ויש בו דפדפן ואימייל
מעבד: MediaTek
6739-CH
מערכת הפעלה: AOSP
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות