שאלה | להחליף שם של המחשב ?!
-
אני מנסה להחליף את השם של המכשיר שלי אבל חסר לי האופציה של ההחלפת שם

תודה רבה@דער-צדיק-נסתר לוח הבקרה,
תחפש שנה את שם המחשב, -
@דער-צדיק-נסתר לוח הבקרה,
תחפש שנה את שם המחשב,@שאול-208
מנסיון ?!
כי לא קיים כזה אופציה בדקתי קצת וחסר לי אופציה (מוקף באדום) -
@שאול-208
מנסיון ?!
כי לא קיים כזה אופציה בדקתי קצת וחסר לי אופציה (מוקף באדום) -
@שאול-208
איפה לחצת איפה נכנסת ?
עריכה : מצאתי
תודה רבה -
@שאול-208
איפה לחצת איפה נכנסת ?
עריכה : מצאתי
תודה רבה@דער-צדיק-נסתר מנסיון שלי - החלפת שם היא מתכון לצרות.
-
@דער-צדיק-נסתר מנסיון שלי - החלפת שם היא מתכון לצרות.
@צדיק-וטוב-לו-0
שם של מחשב או משתמש ?!
ואיזה בעיות זה גורם ? -
@צדיק-וטוב-לו-0
שם של מחשב או משתמש ?!
ואיזה בעיות זה גורם ?@דער-צדיק-נסתר
אופ'ס, צודק.
שם משתמש. -
@דער-צדיק-נסתר
אופ'ס, צודק.
שם משתמש.@צדיק-וטוב-לו-0
תאמת רציתי להחליף גם את זה
מה הבעיות ?! ואיזה ווינדוס 10 \ 11 ? -
@צדיק-וטוב-לו-0
תאמת רציתי להחליף גם את זה
מה הבעיות ?! ואיזה ווינדוס 10 \ 11 ?@דער-צדיק-נסתר 11
המחשב לא עלה.
זה משהו שצריך להחליף בכו"כ מקומות כולל ריגסטרי.
פספסוס קטן - והמחשב מסתבך בעליה.
כך לכה"פ מהניסיון שלי.אגב, מומלץ שם משתמש באנגלית, כבר שמעתי על תוכנות שנתקעות עם שם משתמש בעברית. נדיר - אבל קיים.
-
@דער-צדיק-נסתר 11
המחשב לא עלה.
זה משהו שצריך להחליף בכו"כ מקומות כולל ריגסטרי.
פספסוס קטן - והמחשב מסתבך בעליה.
כך לכה"פ מהניסיון שלי.אגב, מומלץ שם משתמש באנגלית, כבר שמעתי על תוכנות שנתקעות עם שם משתמש בעברית. נדיר - אבל קיים.
@צדיק-וטוב-לו-0
אבל אם אני מחליף דרך המערכת הוא לא ידע להחליף את אוטומטי בכל המקומות ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
