בירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1
-
היי שלום מי עושה גרסאות לשיאומי qin 1 ? (לא s+ אלא רק qin 1 )
או שאולי יש כאן בפורום רום + מדריך ואעשה בעצמי?
תודה רבה!! -
היי שלום מי עושה גרסאות לשיאומי qin 1 ? (לא s+ אלא רק qin 1 )
או שאולי יש כאן בפורום רום + מדריך ואעשה בעצמי?
תודה רבה!!@שמעון-חבצלת אף אחד!
-
@שמעון-חבצלת אף אחד!
@Ykingsmart תודה רבה על האופטימיות...
מי אמר לך שכך פני הדברים? -
@Ykingsmart תודה רבה על האופטימיות...
מי אמר לך שכך פני הדברים? -
@שמעון-חבצלת אף אחד!
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
-
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
אין כזה דבר, הרום המקורי הוא בלי עברית.
2 הדברים החינמיים היחידים שיש בעברית - אא"כ יש לך חבר צורב שיעשה לך בחינם את שלו,
זה הגרסא החינמית של @איש-אמת, גרסא כשרה לחלוטין
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרהשים לב שצריך לדעת לצרוב אותה בצורה שלא הורסת את המכשיר.
והגרסא החינמית שלי, עם קבצים מוזיקה וSMS - שזמינה רק בנקודות הצריבה
https://mitmachim.top/topic/50009/שיתוף-שיתוף-גרסא-חינמית-לqin1s?_=1696350651696 -
@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
אין כזה דבר, הרום המקורי הוא בלי עברית.
2 הדברים החינמיים היחידים שיש בעברית - אא"כ יש לך חבר צורב שיעשה לך בחינם את שלו,
זה הגרסא החינמית של @איש-אמת, גרסא כשרה לחלוטין
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרהשים לב שצריך לדעת לצרוב אותה בצורה שלא הורסת את המכשיר.
והגרסא החינמית שלי, עם קבצים מוזיקה וSMS - שזמינה רק בנקודות הצריבה
https://mitmachim.top/topic/50009/שיתוף-שיתוף-גרסא-חינמית-לqin1s?_=1696350651696@מישהו12 כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
אין כזה דבר, הרום המקורי הוא בלי עברית.
2 הדברים החינמיים היחידים שיש בעברית - אא"כ יש לך חבר צורב שיעשה לך בחינם את שלו,
זה הגרסא החינמית של @איש-אמת, גרסא כשרה לחלוטין
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרהשים לב שצריך לדעת לצרוב אותה בצורה שלא הורסת את המכשיר.
והגרסא החינמית שלי, עם קבצים מוזיקה וSMS - שזמינה רק בנקודות הצריבה
https://mitmachim.top/topic/50009/שיתוף-שיתוף-גרסא-חינמית-לqin1s?_=1696350651696הוא ביקש ל-qin 1, לא ה-s+.
הגרסה שלך טובה גם לו? -
@Ykingsmart תודה רבה על האופטימיות...
מי אמר לך שכך פני הדברים?@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart תודה רבה על האופטימיות...
בשמחה, שמח לעודד.
מי אמר לך שכך פני הדברים?
אף אחד לא השקיע על זה כי זה מעבד שמסובך לעבוד איתו.
-
@מישהו12 כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
אין כזה דבר, הרום המקורי הוא בלי עברית.
2 הדברים החינמיים היחידים שיש בעברית - אא"כ יש לך חבר צורב שיעשה לך בחינם את שלו,
זה הגרסא החינמית של @איש-אמת, גרסא כשרה לחלוטין
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרהשים לב שצריך לדעת לצרוב אותה בצורה שלא הורסת את המכשיר.
והגרסא החינמית שלי, עם קבצים מוזיקה וSMS - שזמינה רק בנקודות הצריבה
https://mitmachim.top/topic/50009/שיתוף-שיתוף-גרסא-חינמית-לqin1s?_=1696350651696הוא ביקש ל-qin 1, לא ה-s+.
הגרסה שלך טובה גם לו?@מיגו-להוציא כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@מישהו12 כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@שמעון-חבצלת כתב בבירור | זקוק לגירסא לשיאומי qin 1:
@Ykingsmart אני לא צריך משהו מותאם אישית רק שיהיה בעברית
אין כזה דבר, הרום המקורי הוא בלי עברית.
2 הדברים החינמיים היחידים שיש בעברית - אא"כ יש לך חבר צורב שיעשה לך בחינם את שלו,
זה הגרסא החינמית של @איש-אמת, גרסא כשרה לחלוטין
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרהשים לב שצריך לדעת לצרוב אותה בצורה שלא הורסת את המכשיר.
והגרסא החינמית שלי, עם קבצים מוזיקה וSMS - שזמינה רק בנקודות הצריבה
https://mitmachim.top/topic/50009/שיתוף-שיתוף-גרסא-חינמית-לqin1s?_=1696350651696הוא ביקש ל-qin 1, לא ה-s+.
הגרסה שלך טובה גם לו?צודק,
אז אפילו גרסא ללא עברית אין באינטרנט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות