בקשת מידע | הגבלת הגלישה באנדרואיד 4.4.2 לנטפרי ואתרוג
-
שלום, ברצוני להגביל את השיאומי קין 1 שלי לנטפרי ואתרוג.
יש רוט ומגיסק.זכור לי שראיתי ע"ז בפורום בעבר ואינני מוצא כעת.
(זכור לי שהיה שם איזה פרויקט בגיטהאב גם)אני לא צריך שיהיה ממש הרמטי, העיקר שיהיה קשה לגלוש על רשתות פתוחות בלי עבודה...
יש לי רעיון קצת קרימינלי, מה יקרה אם אני אמחק את התעודות משתמש ואשאיר רק את נטפרי ואתרוג?
-
שלום, ברצוני להגביל את השיאומי קין 1 שלי לנטפרי ואתרוג.
יש רוט ומגיסק.זכור לי שראיתי ע"ז בפורום בעבר ואינני מוצא כעת.
(זכור לי שהיה שם איזה פרויקט בגיטהאב גם)אני לא צריך שיהיה ממש הרמטי, העיקר שיהיה קשה לגלוש על רשתות פתוחות בלי עבודה...
יש לי רעיון קצת קרימינלי, מה יקרה אם אני אמחק את התעודות משתמש ואשאיר רק את נטפרי ואתרוג?
@כ-א-ל-ה כתב בבקשת מידע | הגבלת הגלישה באנדרואיד 4.4.2 לנטפרי ואתרוג:
שלום, ברצוני להגביל את השיאומי קין 1 שלי לנטפרי ואתרוג.
יש רוט ומגיסק.זכור לי שראיתי ע"ז בפורום בעבר ואינני מוצא כעת.
(זכור לי שהיה שם איזה פרויקט בגיטהאב גם)אני לא צריך שיהיה ממש הרמטי, העיקר שיהיה קשה לגלוש על רשתות פתוחות בלי עבודה...
יש לי רעיון קצת קרימינלי, מה יקרה אם אני אמחק את התעודות משתמש ואשאיר רק את נטפרי ואתרוג?
אני לא מתעסק עם אנדרואיד כ"כ נמוך, מצטער.
-
שלום, ברצוני להגביל את השיאומי קין 1 שלי לנטפרי ואתרוג.
יש רוט ומגיסק.זכור לי שראיתי ע"ז בפורום בעבר ואינני מוצא כעת.
(זכור לי שהיה שם איזה פרויקט בגיטהאב גם)אני לא צריך שיהיה ממש הרמטי, העיקר שיהיה קשה לגלוש על רשתות פתוחות בלי עבודה...
יש לי רעיון קצת קרימינלי, מה יקרה אם אני אמחק את התעודות משתמש ואשאיר רק את נטפרי ואתרוג?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות