בירור | איך עושים הסרטת מסך?
-
@טופטופיסט
תודה אבל אין לי את זה -
@טופטופיסט
תודה אבל אין לי את זה -
@טופטופיסט
תודה רבה!! -
@טופטופיסט
תודה אבל אין לי את זה -
@EM308 אין דבר כזה, הרי יש לך ווינ 11...
-
@רפאל-vnkl התכוונת לתייג את @EM308
אבל אתה צודק!
-
@טופטופיסט אבל זה לא מסריט את שולחן העבודה - רק אפליקציות
-
@טופטופיסט אבל זה לא מסריט את שולחן העבודה - רק אפליקציות
@יאיר-דניאל מה הכוונה?
זה מסריט את המסך... -
@יאיר-דניאל מה הכוונה?
זה מסריט את המסך...@יוסף-אלחנן אין אפשרות להסריט פעולות שאתה עושה בשולחן העבודה אלא רק פעולות שאתה עושה בתוך אפליקציות
-
@יוסף-אלחנן אין אפשרות להסריט פעולות שאתה עושה בשולחן העבודה אלא רק פעולות שאתה עושה בתוך אפליקציות
@יאיר-דניאל כתב בבירור | איך עושים הסרטת מסך?:
@יוסף-אלחנן אין אפשרות להסריט פעולות שאתה עושה בשולחן העבודה אלא רק פעולות שאתה עושה בתוך אפליקציות
אמור להיות אפשרות לבחור בתחילת ההסרטה את מה הוא יסריט
-
@EM308 אין דבר כזה, הרי יש לך ווינ 11...
@יוסף-אלחנן
זה מחשב אחר עם ווינדוס 10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
