דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל ביתי
  4. המלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות

המלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל ביתי
13 פוסטים 10 כותבים 774 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל למען הציבור 0

    אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה

    אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם

    סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
    קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
    משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
    חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
    חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר

    מי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
    אפשר לקבל אצלי מידע נוסף

    D מנותק
    D מנותק
    DANIEL 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

    אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה

    אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם

    סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
    קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
    משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
    חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
    חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר

    מי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
    אפשר לקבל אצלי מידע נוסף

    איזה חברה אתה?

    אצלי יש 1-3-4 [אין את 2] - אני עובד עם בזק.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ל למען הציבור 0

      אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה

      אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם

      סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
      קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
      משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
      חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
      חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר

      מי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
      אפשר לקבל אצלי מידע נוסף

      שטיגליץש מנותק
      שטיגליץש מנותק
      שטיגליץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @למען-הציבור-0
      אזו חברה? זה במשך כל השבוע? או רק א - ה? כי התנור אצלי עובד בעיקר ביום שישי והמזגן בעיקר בשבת

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שטיגליץש שטיגליץ

        @למען-הציבור-0
        אזו חברה? זה במשך כל השבוע? או רק א - ה? כי התנור אצלי עובד בעיקר ביום שישי והמזגן בעיקר בשבת

        ל מנותק
        ל מנותק
        למען הציבור 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי למען הציבור 0
        #4

        @שטיגליץ

        • בזק
          קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
          חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ (לא כולל שישי שבת)

        • סלקום
          משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב (כולל שישי שבת)
          חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר (כולל שישי שבת)

        ניתן לנייד דרכי לשני החברות

        אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
        אם יש בעיה אשמח להערות

        רפאל 0ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ל למען הציבור 0

          @שטיגליץ

          • בזק
            קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
            חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ (לא כולל שישי שבת)

          • סלקום
            משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב (כולל שישי שבת)
            חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר (כולל שישי שבת)

          ניתן לנייד דרכי לשני החברות

          אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
          אם יש בעיה אשמח להערות

          רפאל 0ר מנותק
          רפאל 0ר מנותק
          רפאל 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

          אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
          אם יש בעיה אשמח להערות

          מקווה שמותר?!
          למה לא? ככה צריך, שאפו!

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רפאל 0ר רפאל 0

            @למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

            אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
            אם יש בעיה אשמח להערות

            מקווה שמותר?!
            למה לא? ככה צריך, שאפו!

            נ מנותק
            נ מנותק
            נעזר1000
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעזר1000
            #6

            @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

            מקווה שמותר?!
            למה לא? ככה צריך, שאפו!

            חוקי הפורום:

            אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

            אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

            פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • נ נעזר1000

              @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

              מקווה שמותר?!
              למה לא? ככה צריך, שאפו!

              חוקי הפורום:

              אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

              אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

              פראיריפ מנותק
              פראיריפ מנותק
              פראירי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

              @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

              מקווה שמותר?!
              למה לא? ככה צריך, שאפו!

              חוקי הפורום:

              אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

              אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

              דווקא עם הוא מרויח מזה
              ולא שאתה תרויח מזה

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פראיריפ פראירי

                @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                מקווה שמותר?!
                למה לא? ככה צריך, שאפו!

                חוקי הפורום:

                אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                דווקא עם הוא מרויח מזה
                ולא שאתה תרויח מזה

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                מקווה שמותר?!
                למה לא? ככה צריך, שאפו!

                חוקי הפורום:

                אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                דווקא עם הוא מרויח מזה
                ולא שאתה תרויח מזה

                תמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...

                פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  מקווה שמותר?!
                  למה לא? ככה צריך, שאפו!

                  חוקי הפורום:

                  אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                  אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                  דווקא עם הוא מרויח מזה
                  ולא שאתה תרויח מזה

                  תמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...

                  פראיריפ מנותק
                  פראיריפ מנותק
                  פראירי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                  מקווה שמותר?!
                  למה לא? ככה צריך, שאפו!

                  חוקי הפורום:

                  אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                  אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                  דווקא עם הוא מרויח מזה
                  ולא שאתה תרויח מזה

                  תמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...

                  לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
                  וכאן וא לא יכול לדעת מי עבר

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פראיריפ פראירי

                    @aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    מקווה שמותר?!
                    למה לא? ככה צריך, שאפו!

                    חוקי הפורום:

                    אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                    אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                    דווקא עם הוא מרויח מזה
                    ולא שאתה תרויח מזה

                    תמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...

                    לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
                    וכאן וא לא יכול לדעת מי עבר

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    @רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:

                    מקווה שמותר?!
                    למה לא? ככה צריך, שאפו!

                    חוקי הפורום:

                    אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.

                    אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.

                    דווקא עם הוא מרויח מזה
                    ולא שאתה תרויח מזה

                    תמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...

                    לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
                    וכאן וא לא יכול לדעת מי עבר

                    אין החרגה כזו בכללי הפורום אבל אדרבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      mirol
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      יש שם בקשה לפרטי אשראי והטופס לא מאובטח........

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנחם רוזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        ניתן להצטרף אצלי לבזק או סלקום במילוי טופס דיגיטלי בקלי קלות בהצלחה
                        https://my.tofsy.co.il/api/ui/forms/66b2279a3bfcc1dd0042e0ef/fill

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A מנותק
                          A מנותק
                          aviii
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          היום יש כבר ארגוני צדקה שאפשר לנייד דרכם וע"י מרוויחים כפלים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר