המלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות
-
אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה
אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם
סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקרמי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
אפשר לקבל אצלי מידע נוסף@למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה
אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם
סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקרמי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
אפשר לקבל אצלי מידע נוסףאיזה חברה אתה?
אצלי יש 1-3-4 [אין את 2] - אני עובד עם בזק.
-
אני לא יודע אם כאן המקום לכתוב אם זה
אבל מתחילת החודש הקודם נפתחה האפשרות לנייד את החשמל גם למי שאין לו מונה חכם
סוגי המסלולים הנפוצים בקיצור:
קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב
חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ
חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקרמי שאין לו מונה חכם יכול רק מסלול של הנחה קבועה
אפשר לקבל אצלי מידע נוסף@למען-הציבור-0
אזו חברה? זה במשך כל השבוע? או רק א - ה? כי התנור אצלי עובד בעיקר ביום שישי והמזגן בעיקר בשבת -
@למען-הציבור-0
אזו חברה? זה במשך כל השבוע? או רק א - ה? כי התנור אצלי עובד בעיקר ביום שישי והמזגן בעיקר בשבת-
בזק
קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ (לא כולל שישי שבת) -
סלקום
משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב (כולל שישי שבת)
חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר (כולל שישי שבת)
ניתן לנייד דרכי לשני החברות
אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
אם יש בעיה אשמח להערות -
-
-
בזק
קבועה -7% הנחה 24 שעות למשך כל השבוע
חכם ביום - 15% בין 7 בבוקר ל-5 אחה"צ (לא כולל שישי שבת) -
סלקום
משפחות - 18% בין 2 בצהרים ל-8 בערב (כולל שישי שבת)
חכם בלילה - 20% בין 11 בלילה ל-7 בבוקר (כולל שישי שבת)
ניתן לנייד דרכי לשני החברות
אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
אם יש בעיה אשמח להערות@למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
אם יש בעיה אשמח להערותמקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו! -
-
@למען-הציבור-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
אני מקווה שמותר לכתוב ככה בפורם
אם יש בעיה אשמח להערותמקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
-
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזה -
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזה@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזהתמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...
-
@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזהתמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...
@aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזהתמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...
לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
וכאן וא לא יכול לדעת מי עבר -
@aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזהתמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...
לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
וכאן וא לא יכול לדעת מי עבר@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@aiib כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@פראירי כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@נעזר1000 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
@רפאל-0 כתב בהמלצה | ניוד חשמל לחברות אחרות:
מקווה שמותר?!
למה לא? ככה צריך, שאפו!חוקי הפורום:
אין לפרסם פרסום רווחי גלוי או סמוי כלל בשום אופן ללא אישור מפורש מההנהלה.
אני לא מתערב אם מותר או לא אבל אני כן מבין למה @למען-הציבור-0 מסופק.
דווקא עם הוא מרויח מזה
ולא שאתה תרויח מזהתמיד אם מישהו קונה הוא מרוויח מזה...
לא במקרים אחרים הוא מרויח ע"ז שאתה קונה ע"י הפרסומת שלו=נכנס לקישור
וכאן וא לא יכול לדעת מי עבראין החרגה כזו בכללי הפורום אבל אדרבה
-
ניתן להצטרף אצלי לבזק או סלקום במילוי טופס דיגיטלי בקלי קלות בהצלחה
https://my.tofsy.co.il/api/ui/forms/66b2279a3bfcc1dd0042e0ef/fill
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות