הפעלת אוזניות/ רמקולים במחשב
-
החליפו לי את חיבורי האוזניות במחשב (וגם התקנת דרייבר מחדש)
כעת אם אני מכניס אוזניות כשהרמקולים פועלים זה לא עובר אליהם אלא מופיעה הודעה שהתחבר "שקע" חדש ולא יותר מכך
(אותו הדבר להפך)...
מה שאני עושה זה להעביר בהגדרות את התקן ברירת מחדל כל פעם מחדש
השאלה איך להגדיר ששניהם יעבדו בחפיפה...? -
החליפו לי את חיבורי האוזניות במחשב (וגם התקנת דרייבר מחדש)
כעת אם אני מכניס אוזניות כשהרמקולים פועלים זה לא עובר אליהם אלא מופיעה הודעה שהתחבר "שקע" חדש ולא יותר מכך
(אותו הדבר להפך)...
מה שאני עושה זה להעביר בהגדרות את התקן ברירת מחדל כל פעם מחדש
השאלה איך להגדיר ששניהם יעבדו בחפיפה...? -
@דאבל מחשב נייד\ נייח
אם נייד מה החברה ואם נייח מה החברה של לוח האם
פעם נתקלתי בבעיה דומה בלוח אם של אסוס והסתדרתי בסוף עם תוכנת הניהול של השמע שלהם -
@דאבל תשתמש בתוכנה הזו
cpuz
תוריד מכאן https://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/cpu-z_1.92-en.exe
ותעלה תמונה מלשונית mainboard -
החליפו לי את חיבורי האוזניות במחשב (וגם התקנת דרייבר מחדש)
כעת אם אני מכניס אוזניות כשהרמקולים פועלים זה לא עובר אליהם אלא מופיעה הודעה שהתחבר "שקע" חדש ולא יותר מכך
(אותו הדבר להפך)...
מה שאני עושה זה להעביר בהגדרות את התקן ברירת מחדל כל פעם מחדש
השאלה איך להגדיר ששניהם יעבדו בחפיפה...?@דאבל אם יש לך ווינדוס 8/10 64bit אתה צריך להתקין את הדרייבר הזה
לחץ כאן לעמוד ההורדה של כל הדרייברים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
הנה