בקשת מידע | בענין אינטרנט בסי 2 אפשרי או לא
-
@ay0504137948 אני קבלתי אותו ככה אני לא שמתי אותו
@חי-משיח כתב בבקשת מידע | בעניין אינטרנט בסי 2 אפשרי או לא:
@ay0504137948 אני קבלתי אותו ככה אני לא שמתי אותו
@חי-משיח קיבלת עם אינטרנט פתוח או בתפריט הטלפון כתוב אינטרנט
-
@חי-משיח כתב בבקשת מידע | בעניין אינטרנט בסי 2 אפשרי או לא:
@ay0504137948 אני קבלתי אותו ככה אני לא שמתי אותו
@חי-משיח קיבלת עם אינטרנט פתוח או בתפריט הטלפון כתוב אינטרנט
@ay0504137948 כתוב(פעם פתחתי והיה בהיסטוריה כל מיני דברים שפתחו שם)
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@ay0504137948 כתב בבקשת מידע | בענין אינטרנט בסי 2 אפשרי או לא:
@חי-משיח @פרוזי יש לי שני שאלות איך אני מעלה מוניטין ואיך אני מתכתב עם מישהו לבד יש לכם מושג?
כמה דברים
א : זה לא כ"כ קשור לפה הנושא הזה...
ב: יש מדריכם והוראות בפורום בצורה מסודרת לכל דבר עיין שם...
ג: ההתכתבות עם מישהו לבד נפתחת רק בהמשך השימוש בפורום לפי כמות המוניטין -
@ay0504137948 כתב בבקשת מידע | בענין אינטרנט בסי 2 אפשרי או לא:
@חי-משיח @פרוזי יש לי שני שאלות איך אני מעלה מוניטין ואיך אני מתכתב עם מישהו לבד יש לכם מושג?
כמה דברים
א : זה לא כ"כ קשור לפה הנושא הזה...
ב: יש מדריכם והוראות בפורום בצורה מסודרת לכל דבר עיין שם...
ג: ההתכתבות עם מישהו לבד נפתחת רק בהמשך השימוש בפורום לפי כמות המוניטין -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות