תפריט רגיל לc2
-
@MGM-IVR אבל אין לי קובץ בטלפון(כשאני מכניס קובץ חדש הישן נמחק)
היה לי sd card אם כל הקבצים וזה נאבד לי -
@menachem אמר בתפריט רגיל לc2:
@MGM-IVR אבל אין לי קובץ בטלפון(כשאני מכניס קובץ חדש הישן נמחק)
היה לי sd card אם כל הקבצים וזה נאבד ליאז כרגע יש לך תפריט של תומך
אז מה עכשיו אתה צריך? -
@menachem אמר בתפריט רגיל לc2:
@MGM-IVR יש לי תפריט כשר ואני רוצה לא כשר
אם אין תפריט בטלפון אז הוא מראה כלא כשר
תמחוק את התפריט מהטלפון ואז זה
יהיה לך לא כשר -
@menachem אמר בתפריט רגיל לc2:
@MGM-IVR אוקיי. מנסה
תודה רבה על העזרהתודה עושים ככה

על כל פוסט שעזרתי לך....
אבל בבקשה -
זה מכאן?
שמה זה כן עבד לי ההורדה של התפריט -
זה מכאן?
שמה זה כן עבד לי ההורדה של התפריט@ישראל-קרביצקי כן אבל זה עבד מה ש@מוטי-מן כתב לי!

-
מעולה!
תתן לו לייק...
-
@ישראל-קרביצקי כן אבל זה עבד מה ש@מוטי-מן כתב לי!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

