אני מעוניין לעדכן וינדוס במחשב שאין לו חיבור לרשת, איך?
-
@a-y-f מה מספר הBUILD שלך?
-
@a-y-f מה מספר הBUILD שלך?
@A0533057932 מה זה BUILD?
-
@A0533057932 מה זה BUILD?
@a-y-f

-
@a-y-f

@A0533057932 אין לי מושג מה הגרסה של המחשב ( המחשב לא לידי )
אבל כבר כ-5 חודשים זה לא מעודכן. -
@A0533057932 אין לי מושג מה הגרסה של המחשב ( המחשב לא לידי )
אבל כבר כ-5 חודשים זה לא מעודכן.@a-y-f אז אין איך לעזור לך
ללא גרסת הBUILD אין איך לתת לך את העדכונים הנדרשים
זה כמו שתגיד אני צריך עדכון דרייבר למכשיר מה הדגם? אני לא יודע -
@a-y-f תרשום פה את מספר הBULID
אני כרגע לא מוצא את הקשיור לאת שדרכו מורידים
עד שיהיה לך מספר BUILD אני כבר ימצא את האתר
או ש @יוסי-מחשבים יביא אותו -
-
@YAAKOVSAS לא מומלץ
כי הוא ישאר באותו בעיה
אלא באם הוא לא על גרסה 1909 שאז ישדרג ל1909 ומשם ימשיך על פי מספר BUILD -
@a-y-f תרשום פה את מספר הBULID
אני כרגע לא מוצא את הקשיור לאת שדרכו מורידים
עד שיהיה לך מספר BUILD אני כבר ימצא את האתר
או ש @יוסי-מחשבים יביא אותו@A0533057932 אמר באני מעוניין לעדכן וינדוס במחשב שאין לו חיבור לרשת, איך?:
@a-y-f תרשום פה את מספר הBULID
אני כרגע לא מוצא את הקישור לאת שדרכו מורידיםמציאת הגירסה: תחפש בהתחל winver ותפתח, בחלון יופיע מספר הגירסה
(מופיע גם בהגדרות>מערכת>אודות)
עדכון אופליין: https://mitmachim.top/post/67151
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות