דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????

בירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
24 פוסטים 6 כותבים 644 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עימוד לכל עמוד

    @מגנוס-קרלסן

    בראם הייתי ממליץ להוסיף עוד 4 מינימום

    את זה אני יודע... השאלה שלי היא מבחינת העלויות, מול מחשב חדש.

    והמעבד נראה לי די ישן

    המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.

    מ מנותק
    מ מנותק
    משחזר מידע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

    בסדר גודל של החומרה הזו יש מחשבים שלא ניתן באמת לשדרג כי הכל מולחם

    הוא כתב:

    המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.


    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

    Hex editor חינמי

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ משחזר מידע

      @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

      בסדר גודל של החומרה הזו יש מחשבים שלא ניתן באמת לשדרג כי הכל מולחם

      הוא כתב:

      המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

      @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

      בסדר גודל של החומרה הזו יש מחשבים שלא ניתן באמת לשדרג כי הכל מולחם

      הוא כתב:

      המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.

      שזה אומר? לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

      ע מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • A aiib

        @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

        @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

        בסדר גודל של החומרה הזו יש מחשבים שלא ניתן באמת לשדרג כי הכל מולחם

        הוא כתב:

        המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.

        שזה אומר? לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

        ע מנותק
        ע מנותק
        עימוד לכל עמוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @aiib

        שזה אומר? לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?

        הוספתי לו ראם לפני כמה שנים.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • A aiib

          @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

          @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

          בסדר גודל של החומרה הזו יש מחשבים שלא ניתן באמת לשדרג כי הכל מולחם

          הוא כתב:

          המחשב הזה משרת אותי נאמנה כ- 13 (!) שנה.

          שזה אומר? לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

          לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

          לפני 13 שנה זה היה מעל הסטנדרט


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משחזר מידע

            @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

            לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

            לפני 13 שנה זה היה מעל הסטנדרט

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

            @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

            לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

            לפני 13 שנה זה היה מעל הסטנדרט

            מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

            מ יעקב אליעזרי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

              @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

              לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

              לפני 13 שנה זה היה מעל הסטנדרט

              מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

              מ מנותק
              מ מנותק
              משחזר מידע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

              EMMC

              לא
              ה4GB שיש


              הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

              Hex editor חינמי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A aiib

                @משחזר-מידע כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                לפני 13 שנה לא היה RAM מולחם?/EEMC?

                לפני 13 שנה זה היה מעל הסטנדרט

                מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

                יעקב אליעזרי מנותק
                יעקב אליעזרי מנותק
                יעקב אליעזר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

                זה אכן דבר די חדש

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                  @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                  מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

                  זה אכן דבר די חדש

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @יעקב-אליעזר כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                  @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                  מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

                  זה אכן דבר די חדש

                  אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                  יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @יעקב-אליעזר כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                    @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                    מה? EMMC? זה נחשב? חשבתי זה דפוק...

                    זה אכן דבר די חדש

                    אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                    יעקב אליעזרי מנותק
                    יעקב אליעזרי מנותק
                    יעקב אליעזר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                    אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                    תן דוגמא

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                      @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                      אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                      תן דוגמא

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @יעקב-אליעזר כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                      @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                      אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                      תן דוגמא

                      המחשב הבא הוא לפחות 10 שנים

                      https://www.asus.com/commercial-laptops/asus_eeebook_x205ta/specifications/

                      יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @יעקב-אליעזר כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                        @aiib כתב בבירור | האם שווה לשדרג את המחשב הזה????:

                        אני מכיר מחשבים בני 13 שנה לערך עם EMMC

                        תן דוגמא

                        המחשב הבא הוא לפחות 10 שנים

                        https://www.asus.com/commercial-laptops/asus_eeebook_x205ta/specifications/

                        יעקב אליעזרי מנותק
                        יעקב אליעזרי מנותק
                        יעקב אליעזר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @aiib
                        מעניין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ע עימוד לכל עמוד

                          @pcinfogmach לכידה 2.PNG

                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmach
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @עימוד-לכל-עמוד
                          לא כתוב משום מה דגם המחשב...
                          אולי כתוב לך על המחשב בצידו התחתון תבדוק

                          גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר