בקשת מידע | חיבור 2 esim לתוכנית סלולר אחת
-
היי אשמח לעזרה בבקשה

יש לי טלפון ושעון של סמסונג, רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי איכשהו לחבר את שניהם לאותה התוכנית סלולר? כלומר לחבר את ה esim בשעון לתוכנית esim שיש בטלפון?
חבל לשלם כפול על 2 תוכניות.. כמה כבר נתונים השעון צורך.......
-
היי אשמח לעזרה בבקשה

יש לי טלפון ושעון של סמסונג, רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי איכשהו לחבר את שניהם לאותה התוכנית סלולר? כלומר לחבר את ה esim בשעון לתוכנית esim שיש בטלפון?
חבל לשלם כפול על 2 תוכניות.. כמה כבר נתונים השעון צורך.......
@elyasafw1997 אני יכול לבדוק לך בפרטנר.
תתקשר 0548404041 -
היי אשמח לעזרה בבקשה

יש לי טלפון ושעון של סמסונג, רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי איכשהו לחבר את שניהם לאותה התוכנית סלולר? כלומר לחבר את ה esim בשעון לתוכנית esim שיש בטלפון?
חבל לשלם כפול על 2 תוכניות.. כמה כבר נתונים השעון צורך.......
@elyasafw1997 בפלאפון קיים בחינם לחודש הראשון ולאחר מכן בעלות 20 לחודש
בסלקום זה חינם 6 חודשים ולאחר מכן 15 שח -
@elyasafw1997 אני יכול לבדוק לך בפרטנר.
תתקשר 0548404041@cool יש תשובה?
-
@elyasafw1997 בפלאפון קיים בחינם לחודש הראשון ולאחר מכן בעלות 20 לחודש
בסלקום זה חינם 6 חודשים ולאחר מכן 15 שח@A0533057932 חיבור 2 על אותה התוכנית? או תוכנית נוספת עבור השעון?
-
@A0533057932 חיבור 2 על אותה התוכנית? או תוכנית נוספת עבור השעון?
@elyasafw1997 הוספת שעון לתוכנית
-
@elyasafw1997 הוספת שעון לתוכנית
@A0533057932 ואיך אני מתחבר וכמה עולה תוכנית סלולר בסלקום?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות