בעיה | בעיה בווינודס 11
-
התקנתי ווינדוס 11 במחשב, ומאז לא עובד לי המסך (יש לי מסך מגע) והעכבר שנמצא במקלדת - מחשב נייד. בעבר כתבו ע"ז פה, מה הפתרון?
-
התקנתי ווינדוס 11 במחשב, ומאז לא עובד לי המסך (יש לי מסך מגע) והעכבר שנמצא במקלדת - מחשב נייד. בעבר כתבו ע"ז פה, מה הפתרון?
-
@יאיר-דניאל
תנסה לעדכן דרייברים.@דאנציג איך אני עושה את זה?
-
@דאנציג איך אני עושה את זה?
-
@יאיר-דניאל
כשהמחשב מחובר לרשת תפתח הגדרות > עדכון (בצד שמאל למעלה).@דאנציג תודה, הצלחתי. (היה זכור לי שיש גם אפשרות דרך המחשב עצמו, אופליין)
-
@דאנציג תודה, הצלחתי. (היה זכור לי שיש גם אפשרות דרך המחשב עצמו, אופליין)
@יאיר-דניאל כתב בבעיה | בעיה בווינודס 11:
(היה זכור לי שיש גם אפשרות דרך המחשב עצמו, אופליין)
איך אפשר לעדכן דרייברים ללא חיבור רשת?

-
@יאיר-דניאל כתב בבעיה | בעיה בווינודס 11:
(היה זכור לי שיש גם אפשרות דרך המחשב עצמו, אופליין)
איך אפשר לעדכן דרייברים ללא חיבור רשת?

@יוסף-אלחנן לא לעדכן דרייברים, אלא לסדר משהו דרך מנהל ההתקנים, זה קרה לי גם בפעם הקודמת שהתקנתי ווינודס 11 וסידרתי את זה בלי רשת
-
@יאיר-דניאל כתב בבעיה | בעיה בווינודס 11:
(היה זכור לי שיש גם אפשרות דרך המחשב עצמו, אופליין)
איך אפשר לעדכן דרייברים ללא חיבור רשת?

@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | בעיה בווינודס 11:
איך אפשר לעדכן דרייברים ללא חיבור רשת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות