דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי

בקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
5 פוסטים 4 כותבים 229 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל מנותק
    ל מנותק
    להתרומם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני צריך לקנות פלאפון, הדרישות שלי הם א. סוללה חזקה, ב. רשימת דחיה שעובדת (לדחיית כל הצינתוקים למיניהם 😉 ). ג. קליטה איכותית, ד. בלוטוס (לא ממש קריטי). עדיפות גם לנגן.
    תודה רבה לממליצים

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ל להתרומם

      אני צריך לקנות פלאפון, הדרישות שלי הם א. סוללה חזקה, ב. רשימת דחיה שעובדת (לדחיית כל הצינתוקים למיניהם 😉 ). ג. קליטה איכותית, ד. בלוטוס (לא ממש קריטי). עדיפות גם לנגן.
      תודה רבה לממליצים

      ה מנותק
      ה מנותק
      הרשוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @להתרומם כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

      אני צריך לקנות פלאפון, הדרישות שלי הם א. סוללה חזקה, ב. רשימת דחיה שעובדת (לדחיית כל הצינתוקים למיניהם 😉 ). ג. קליטה איכותית, ד. בלוטוס (לא ממש קריטי). עדיפות גם לנגן.
      תודה רבה לממליצים

      כשר? א"כ 4#4

      תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הרשוש

        @להתרומם כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

        אני צריך לקנות פלאפון, הדרישות שלי הם א. סוללה חזקה, ב. רשימת דחיה שעובדת (לדחיית כל הצינתוקים למיניהם 😉 ). ג. קליטה איכותית, ד. בלוטוס (לא ממש קריטי). עדיפות גם לנגן.
        תודה רבה לממליצים

        כשר? א"כ 4#4

        תלת פאזית מנותק
        תלת פאזית מנותק
        תלת פאזי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
        #3

        @הרשוש כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

        4#4

        צריך להחליף את הסוללה לגרמנית, כדי שהיא תענה על הדרישה הראשונה, לא?

        @להתרומם
        מכל טלפוני דור 4 כיום, מי לא עונה על הדרישות הנ"ל?

        בלוטוס- למי אין?
        קליטה טובה- זה [בגדול] דור 4
        נגן- זה כבר מאושר רישמית ע"י ועדת הרבנים
        רשימת דחיה- בכל טלפוני חברת פירסטפון- זה אותו תוכנה- כך שאין הבדל בין הדגמים

        tlata.gam@gmail.com
        אין לי צ'אט!

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תלת פאזית תלת פאזי

          @הרשוש כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

          4#4

          צריך להחליף את הסוללה לגרמנית, כדי שהיא תענה על הדרישה הראשונה, לא?

          @להתרומם
          מכל טלפוני דור 4 כיום, מי לא עונה על הדרישות הנ"ל?

          בלוטוס- למי אין?
          קליטה טובה- זה [בגדול] דור 4
          נגן- זה כבר מאושר רישמית ע"י ועדת הרבנים
          רשימת דחיה- בכל טלפוני חברת פירסטפון- זה אותו תוכנה- כך שאין הבדל בין הדגמים

          ה מנותק
          ה מנותק
          הרשוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @תלת-פאזי כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

          @הרשוש כתב בבקשת מידע | השאלה הנדושה - למי יש המלצה לפלאפון איכותי:

          4#4

          צריך להחליף את הסוללה לגרמנית, כדי שהיא תענה על הדרישה הראשונה, לא?

          מנסיון שלי גם סוללה רגילה מחזיקה יפה מאוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הסקרן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            הפליפ החדש מעולה
            יש לו סוללה 1350 מיליאמפר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר