המלצה | nokia 2024 על המדפים
-
שלום אשמח לדעת עם מישהו הצליח למצוא גירסה כשרה רק עם רדיו וסייר בלי דפדפן (@מישהו12 לא רוצה לשגע אבל אמרו לי שאתה מתעסק בדברים האלה)
אשמח למידע תודה מראש@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
שלום אשמח לדעת עם מישהו הצליח למצוא גירסה כשרה רק עם רדיו וסייר בלי דפדפן (@מישהו12 לא רוצה לשגע אבל אמרו לי שאתה מתעסק בדברים האלה)
אשמח למידע תודה מראשכתבתי הרבה פעמים.
אני יכול, אם תהיה לי קושחה. -
@שמשון-לוי כתב בהמלצה | הנוקיה החדשים הגיעו לארץ!!!:
שלום אשמח לדעת עם מישהו הצליח למצוא גירסה כשרה רק עם רדיו וסייר בלי דפדפן (@מישהו12 לא רוצה לשגע אבל אמרו לי שאתה מתעסק בדברים האלה)
אשמח למידע תודה מראשכתבתי הרבה פעמים.
אני יכול, אם תהיה לי קושחה. -
נוקיה 3210
https://ksp.co.il/web/item/311573
נוקיה 215
https://ksp.co.il/web/item/311652
נוקיה 220
https://neshermobile.co.il/shop/טלפונים/טלפון-נוקיה-nokia-220-דגם-חדש-usb-c-2024/
נוקיה 225
https://ksp.co.il/web/item/311552
נוקיה 235
https://ksp.co.il/web/item/311567@דן-שגב
לא הבנתי את ההבדל בין ה215 ל220 מישהו יודע לומר לי? -
@יעקב-אליעזר
המצלמה האחורית ועוד כמה דברים.. -
@יעקב-אליעזר
המצלמה האחורית ועוד כמה דברים..@דן-שגב
ב220 אין מצלמה. -
-
@דן-שגב
????????????
זה הדגם הישן -
@יעקב-אליעזר
כן .
עכשיו שמתי לב אתה צודק.. בחדש אין מצלמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
