בקשת מידע | אפליקציית קורא PDF מומלצת
-
@aiib
לא יודע מה השימושים שלך
אני נסיתי המון ומצאתי שהכי נוחה לי היא XODO
ויש גירסה חינמית ובלי מודעות ופרסומות קופצות.@MAKRO כתב בבקשת מידע | אפליקציית קורא PDF מומלצת:
@aiib
לא יודע מה השימושים שלךנטו לפתוח קבצי PDF שהתקבלו במייל/ווצאפ
אני נסיתי המון ומצאתי שהכי נוחה לי היא XODO
זה רק באנגלית לכאורה וזה מלא אפשרויות. רוצה רק קורא
ויש גירסה חינמית ובלי מודעות ופרסומות קופצות.
הוא שואל אותי אם אני רוצה גירסה ניסיונית. לא ראיתי שם גירסה חינמית
-
@MAKRO כתב בבקשת מידע | אפליקציית קורא PDF מומלצת:
@aiib
לא יודע מה השימושים שלךנטו לפתוח קבצי PDF שהתקבלו במייל/ווצאפ
אני נסיתי המון ומצאתי שהכי נוחה לי היא XODO
זה רק באנגלית לכאורה וזה מלא אפשרויות. רוצה רק קורא
ויש גירסה חינמית ובלי מודעות ופרסומות קופצות.
הוא שואל אותי אם אני רוצה גירסה ניסיונית. לא ראיתי שם גירסה חינמית
@aiib נכון היא רק באנגלית.
כבר הרבה זמן רציתי לבקש מהמומחים פה לתרגם אותה.
אני לא זוכר את כל המומחים אולי @אזולאי @עם-ישראל-חיי @נחמן פלח (לא מתתייג?)יש לה הרבה אפשרויות אבל הם לא מפריעות לשימוש השוטף והבסיסי.
ויתכן שקוראים לזה נסיוני, לי זה עובד כבר כמה שנים
או שבגירסאות חדשות זה כבר מוגבל, אינני יודע.
אפשר להתקין גירסה קצת יותר ישנה. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות