בקשת מידע | אשמח אם תתנו את כל המידע שאתם יודעים על הנגן M390 PRO מאלי אקספרס. מצורף קישור.
-
@צדיק-0 כתב בבקשת מידע | אשמח אם תתנו את כל המידע שאתם יודעים על הנגן M390 PRO מאלי אקספרס. מצורף קישור.:
אפשרי כמובן על ידי רוט
מדובר בנגן שעשו לו רוט ובכל זאת הוידאו חזר...
-
@ברי-קלמנוביץ
איך הסרת? כי ככל הנראה זו לא הייתה הסרה אמיתית אלא הסתרה (ADB או משהו)@צדיק-0 איך מסירים דרך הרוט את הגישה לוידאו לגמרי ולא רק הסתרה?
-
@צדיק-0 איך מסירים דרך הרוט את הגישה לוידאו לגמרי ולא רק הסתרה?
-
@ברי-קלמנוביץ מוחקים את הנגן וידיאו והגלריה מsystem/app
@צדיק-0 וזה אל חזור?
-
@צדיק-0 וזה אל חזור?
-
@הלי לי יש את הנגן הזה ואין לו GPS ואין לו מצלמה. נקודה סוף...
-
@הלי לי יש את הנגן הזה ואין לו GPS ואין לו מצלמה. נקודה סוף...
@ברי-קלמנוביץ
בGPS לוקר הוא כן מראה קליטת לווין (אצלי מצא לכל היותר 3) -
@ברי-קלמנוביץ
בGPS לוקר הוא כן מראה קליטת לווין (אצלי מצא לכל היותר 3)@איציק-2 אתה יכול לעות את התוכנה שאתה מדבר עליה?
-
@איציק-2 אתה יכול לעות את התוכנה שאתה מדבר עליה?
@ברי-קלמנוביץ לא עלי... אבל הורדתי את זה מהפורום
-
@ברי-קלמנוביץ
בGPS לוקר הוא כן מראה קליטת לווין (אצלי מצא לכל היותר 3)@איציק-2 כתב בבקשת מידע | אשמח אם תתנו את כל המידע שאתם יודעים על הנגן M390 PRO מאלי אקספרס. מצורף קישור.:
@ברי-קלמנוביץ
בGPS לוקר הוא כן מראה קליטת לווין (אצלי מצא לכל היותר 3)הוא מחרטט (לא אתה, הנגן והאפליקציה הזו...
), ישבתי על זה שעות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות