שיתוף | מייל לפלאפון הכשר
-
האם מישהו יודע איך אפשר לשנות בהגדרות שהוא לא יקריא כל פעם את השעה והתאריך.
וכן שלא יאמר בכניסה למערכת שאני לא מחובר לצינתוקים??
תודה ענקית@יוסי-שלום כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
האם מישהו יודע איך אפשר לשנות בהגדרות שהוא לא יקריא כל פעם את השעה והתאריך.
בהגדרות אי אפשר, בקוד אפשר.
@יוסי-שלום כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
וכן שלא יאמר בכניסה למערכת שאני לא מחובר לצינתוקים??
בעיקרון בשביל זה צריך בהתחלה לא לתת למערכת להגדיר את השלוחות
אחרי שזה ככה צריך למחוק שורות מסויימות מהשלוחה הראשית -
היי, למה זה לא עובד בנטפרי???
-
היי, למה זה לא עובד בנטפרי???
-
היי, למה זה לא עובד בנטפרי???
@יאיר-דניאל כניראה איזשהו תקלה
תשלח פניה -
@יאיר-דניאל כניראה איזשהו תקלה
תשלח פניה -
@יונץ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@יונץ גם לי זה לא עובד
אז אני ישלח פניהלא הבנתי מה הרעיון שאתה מוריד לייק ואח"כ מחזיר ל 0 תחליט
לא שאני רוצה! אבל......

-
@יאיר-דניאל זה עובד בנטפרי
תפעיל שוב
(בחדרי מחשבים זה עובד אבל מציג בסוף התהליך שגיאה כאילו לא עובד)@מנצפכ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
(בחדרי מחשבים זה עובד אבל מציג בסוף התהליך שגיאה כאילו לא עובד)
זה בדיוק הבעיה אני בחדר מחשבים...
-
@יונץ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
לא הבנתי מה הרעיון שאתה מוריד לייק ואח"כ מחזיר ל 0 תחליט
כנראה שמישהו רוצה לרמוז לך שכתבת לא לעניין ולא רצה לבזבז על זה 3 פוסטים כמוך
@מנצפכ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@יונץ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
לא הבנתי מה הרעיון שאתה מוריד לייק ואח"כ מחזיר ל 0 תחליט
כנראה שמישהו רוצה לרמוז לך שכתבת לא לעניין ולא רצה לבזבז על זה 3 פוסטים כמוך



-
@מנצפכ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
(בחדרי מחשבים זה עובד אבל מציג בסוף התהליך שגיאה כאילו לא עובד)
זה בדיוק הבעיה אני בחדר מחשבים...
@יאיר-דניאל אז תעשה את מה שהוא אמר לך
@יונץ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@יאיר-דניאל כניראה איזשהו תקלה
תשלח פניה -
@יאיר-דניאל אז תעשה את מה שהוא אמר לך
@יונץ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@יאיר-דניאל כניראה איזשהו תקלה
תשלח פניה@אחי-מץ פנייה למי? לא הבנתי
-
@אחי-מץ פנייה למי? לא הבנתי
-
בלת"ק
הפעלתי את המערכת של המיילים שהעלו בתחילת האשכול מישהו יודע איך אני יכול לבטל את זה??? -
בלת"ק
הפעלתי את המערכת של המיילים שהעלו בתחילת האשכול מישהו יודע איך אני יכול לבטל את זה???@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטס -
@מנצפכ כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
(בחדרי מחשבים זה עובד אבל מציג בסוף התהליך שגיאה כאילו לא עובד)
זה בדיוק הבעיה אני בחדר מחשבים...
@יאיר-דניאל בחדר מחשבים כבר היה לי כמה פעמים, פשוט שולחים פניה ל"חותם" ומבקשים לפתוח https://script.google.com/ לכמה דקות וזהו, פשוט וחלק!
בהצלחה! -
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטס@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
-
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
מה כזה רע במה ש @יואל-שו הסביר לך?
-
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
מה כזה רע במה ש @יואל-שו הסביר לך?
@יוניתזון כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
מה כזה רע במה ש @יואל-שו הסביר לך?
הסתדרתי תודה
-
@יוניתזון כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
מה כזה רע במה ש @יואל-שו הסביר לך?
הסתדרתי תודה
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@יוניתזון כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@דער-צדיק-נסתר כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:
@מיט-א-רוהיגקייט
תמחק את הקובץ גוגל שייטססליחה על הבורות אבל איך בדיוק עושים את זה
מה כזה רע במה ש @יואל-שו הסביר לך?
הסתדרתי תודה
אם אפשר לשואל איך / דרך מה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות