כונן C | נחסמה הגישה | איך פותחים?
-
@חיים-כהן-1 חסום לאתרוג +
@יין-מלכות במאפיינים אבטחה מה מופיע בהרשאות למשתמש שלך?
-
@יין-מלכות במאפיינים אבטחה מה מופיע בהרשאות למשתמש שלך?
-
@יין-מלכות תלחץ למטה על הסימון הוא "החלף את כל וכו'"
-
@יין-מלכות תסמן את המשתמש שלך ותלחץ הצג
-
@יין-מלכות תסמן את המשתמש שלך ותלחץ הצג
-
@יין-מלכות עכשיו אני רואה שהכל מסומן עם שליטה מלאה
-
@יין-מלכות עכשיו אני רואה שהכל מסומן עם שליטה מלאה
-
@יין-מלכות תנסה שנייה את חשבון מקומי וחבר..
-
@יין-מלכות תנסה שנייה את חשבון מקומי וחבר..
-
@יין-מלכות
אם יש נקודת שחזור קרובה ליפני שהוא נגע במחשב
פשוט תבצע שחזור המערכת, והכל יחזור להיות כמו שהיה -
@יין-מלכות
אם יש נקודת שחזור קרובה ליפני שהוא נגע במחשב
פשוט תבצע שחזור המערכת, והכל יחזור להיות כמו שהיה -
@יין-מלכות
זה יכול להיות גם לבד
או אולי המערכת בעצמה מבצעת את זה
או תוכנה שהתקנה -
אחי הקטן לפני כמה ימים בלגן את המחשב בצורה נוראית נגע בהגדרות וכו' וא' מהדברים זה שננעל לי כונן סי ואין לי אפשרות גישה אליו, יש למישהו פיתרון. תודה מראש.
-
@יין-מלכות אולי תעלה תמונה מניהול דיסקים
-
אחי הקטן לפני כמה ימים בלגן את המחשב בצורה נוראית נגע בהגדרות וכו' וא' מהדברים זה שננעל לי כונן סי ואין לי אפשרות גישה אליו, יש למישהו פיתרון. תודה מראש.
@יין-מלכות (כמה בלבולי מח נכתבו באשכול הזה...)
נסה את הפקודה הבאה בשורת הפקודה בהרשאות מנהל:icacls "C:\" /reset /t /c /lתנסה לקבל הרשאות עם התוכנה הזאת:
NTFSAccess_2.5.zip
תלחץ על Browser ותבחר בכונן C ואז תלחץ על Grant
אם זה לא עזר תפעיל את חשבון המנהל ע"י הפקודה:net user administrator /active:yesומשם תאפשר בכרטיסיית אבטחה את ההרשאות למשתמש שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
