בירור | קובץ ISO של ווינדוס 10
-
תגובה: בקשה- קבצי iso של ווינדוס 7 ו 10
לא עובד לי הקישור הזה או שאני לא יודע איך עובדים איתו אשמח להסבר
תודה רבה -
תגובה: בקשה- קבצי iso של ווינדוס 7 ו 10
לא עובד לי הקישור הזה או שאני לא יודע איך עובדים איתו אשמח להסבר
תודה רבה@דער-צדיק-נסתר כתב בבירור | קובץ ISO של ווינדוס 10:
תגובה: בקשה- קבצי iso של ווינדוס 7 ו 10
לא עובד לי הקישור הזה או שאני לא יודע איך עובדים איתו אשמח להסבר
תודה רבה -
@דער-צדיק-נסתר כתב בבירור | קובץ ISO של ווינדוס 10:
תגובה: בקשה- קבצי iso של ווינדוס 7 ו 10
לא עובד לי הקישור הזה או שאני לא יודע איך עובדים איתו אשמח להסבר
תודה רבה@הנני-העני
תודה רבה
נ.ב. יש דרך להפעיל את הווינדוס בלי לשלם ? -
@הנני-העני
תודה רבה
נ.ב. יש דרך להפעיל את הווינדוס בלי לשלם ?@דער-צדיק-נסתר כתב בבירור | קובץ ISO של ווינדוס 10:
@הנני-העני
תודה רבה
נ.ב. יש דרך להפעיל את הווינדוס בלי לשלם ?עיין פריצה אופיס ווינדוס
חפש בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות