בירור | ניסוי תרגום תוכנה
-
לאחר מעקב ובדיקה, לא הצלחתי להעלות גרוש בחקתי.
אני מעוניין לנסות... לתרגם תוכנה,
כאשר כלל הקבצים שלה כבתמונה

- בתוך התיקייה עו 5 קבצי DLL,
אשמח לסיוע יעיל.
תודה. -
לאחר מעקב ובדיקה, לא הצלחתי להעלות גרוש בחקתי.
אני מעוניין לנסות... לתרגם תוכנה,
כאשר כלל הקבצים שלה כבתמונה

- בתוך התיקייה עו 5 קבצי DLL,
אשמח לסיוע יעיל.
תודה.@יצחק-קוזניץ איזה תוכנה?
ניסית עם Resource Hacker? -
@יצחק-קוזניץ איזה תוכנה?
ניסית עם Resource Hacker?@נ-נח לא,
שואסמק ? -
@נ-נח לא,
שואסמק ?@יצחק-קוזניץ
https://www.angusj.com/resourcehacker
זה תוכנה שפותחת קבצי dll ו exe -
@יצחק-קוזניץ
https://www.angusj.com/resourcehacker
זה תוכנה שפותחת קבצי dll ו exe@נ-נח לא מצליח לפתוח את הקבצים,
גם באמצעות התוכנה הזו. -
@נ-נח לא מצליח לפתוח את הקבצים,
גם באמצעות התוכנה הזו.@יצחק-קוזניץ איזה תוכנה אתה מנסה לתרגם?
הכי טוב שתעלה אותה לכאן -
@יצחק-קוזניץ איזה תוכנה אתה מנסה לתרגם?
הכי טוב שתעלה אותה לכאן@נ-נח זה האתר של התוכנה,
https://www.audioranger.com/en/ -
@נ-נח זה האתר של התוכנה,
https://www.audioranger.com/en/@יצחק-קוזניץ לא מצאתי דרך לערוך אותה...
אבל אולי אחרים יצליחו -
@יצחק-קוזניץ לא מצאתי דרך לערוך אותה...
אבל אולי אחרים יצליחו@נ-נח הבנת מה הבעיה לפחות ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות