בעיה | מחשב נייד HP - תקוע על מצב RECOVERY - מה עושים??
-
יש לי מחשב נייד של HP לא חדש (לפחות בן 5-7) מעבד I5 ווינדוס 10.
בלי שום סיבה - כשאני מדליק אותו - הוא מראה מסך כחול וכותב RECERY למעלה, עם עוד רשימת אפשרויות.
מה ניתן לעשות כדי להחזיר אותו לשימוש!
קצת דחוף!
תודה רבה לכולם!! -
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | מחשב נייד HP - תקוע על מצב RECOVERY - מה עושים??:
מה המיספר שגיעה 0x50 או 0x7E
0x000007d
זה מה שכתוב ליד המילים: ERROR CODE -
יש לי מחשב נייד של HP לא חדש (לפחות בן 5-7) מעבד I5 ווינדוס 10.
בלי שום סיבה - כשאני מדליק אותו - הוא מראה מסך כחול וכותב RECERY למעלה, עם עוד רשימת אפשרויות.
מה ניתן לעשות כדי להחזיר אותו לשימוש!
קצת דחוף!
תודה רבה לכולם!! -
@דודי-ענהאל
הבנתי שזה קשור לram שחסר@Yanky כתב בבעיה | מחשב נייד HP - תקוע על מצב RECOVERY - מה עושים??:
@דודי-ענהאל
הבנתי שזה קשור לram שחסרמה זאת אומרת? איך חסר?
-
יש לי מחשב נייד של HP לא חדש (לפחות בן 5-7) מעבד I5 ווינדוס 10.
בלי שום סיבה - כשאני מדליק אותו - הוא מראה מסך כחול וכותב RECERY למעלה, עם עוד רשימת אפשרויות.
מה ניתן לעשות כדי להחזיר אותו לשימוש!
קצת דחוף!
תודה רבה לכולם!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות