המלצה | דרוש צורב גרסאות
-
אני צריך מישהו שיודע לצרוב מרחוק גרסא מסוננת לחצי טאצ' מעלי אקספרס ללא התקנות אך עם כמה אפליציות מסוננות כמו וויז מוביט וספוטיפיי.
-
אני צריך מישהו שיודע לצרוב מרחוק גרסא מסוננת לחצי טאצ' מעלי אקספרס ללא התקנות אך עם כמה אפליציות מסוננות כמו וויז מוביט וספוטיפיי.
@itapi עושה את זה..
-
אני צריך מישהו שיודע לצרוב מרחוק גרסא מסוננת לחצי טאצ' מעלי אקספרס ללא התקנות אך עם כמה אפליציות מסוננות כמו וויז מוביט וספוטיפיי.
@michael_kr כתב בהמלצה | דרוש צורב גרסאות:
אני צריך מישהו שיודע לצרוב מרחוק גרסא מסוננת לחצי טאצ' מעלי אקספרס ללא התקנות אך עם כמה אפליציות מסוננות כמו וויז מוביט וספוטיפיי.
פנה אליי במייל שבפרופיל
-
אני צריך מישהו שיודע לצרוב מרחוק גרסא מסוננת לחצי טאצ' מעלי אקספרס ללא התקנות אך עם כמה אפליציות מסוננות כמו וויז מוביט וספוטיפיי.
@michael_kr דבר עם @משה-144
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות