מחפשת מומחה לשיאומי QIN S1+!!!
-
שלום וברכה
אני קניתי את השיאומי QIN S1+ ואני הייתי ממש מרוצה וזה כולל את כלל האפשרויות במכשיר לרבות את התקנת כלמיני אפליקציות שהביאו כאן בפורום וגם מה שלא... אבל עכשיו אני עומדת בפני שוקת שבורה הוא נחסם להתקנה לדעתו בגלל חוסר מקום אבל אני עושה לו המון מקום והוא מתעקש על שלו...
בנוסף יש עוד משהו מוזר באחסון -אפליקציות בכל הקבצים של המערכת הוא כותב שהגודל שלהם הוא 0.00B !!! ?(מצרפת תמונה)
אני שואלת מה דעתכם האם יהיה פתרון לבעיה?
אני חושבת לאפס את הטלפון האם יהיו לכך השלכות?
האם זה מה שיפתור את הבעיה
אשמח לתגובה בעניין
תודה מראש!

-
שלום וברכה
אני קניתי את השיאומי QIN S1+ ואני הייתי ממש מרוצה וזה כולל את כלל האפשרויות במכשיר לרבות את התקנת כלמיני אפליקציות שהביאו כאן בפורום וגם מה שלא... אבל עכשיו אני עומדת בפני שוקת שבורה הוא נחסם להתקנה לדעתו בגלל חוסר מקום אבל אני עושה לו המון מקום והוא מתעקש על שלו...
בנוסף יש עוד משהו מוזר באחסון -אפליקציות בכל הקבצים של המערכת הוא כותב שהגודל שלהם הוא 0.00B !!! ?(מצרפת תמונה)
אני שואלת מה דעתכם האם יהיה פתרון לבעיה?
אני חושבת לאפס את הטלפון האם יהיו לכך השלכות?
האם זה מה שיפתור את הבעיה
אשמח לתגובה בעניין
תודה מראש!

-
שלום וברכה
אני קניתי את השיאומי QIN S1+ ואני הייתי ממש מרוצה וזה כולל את כלל האפשרויות במכשיר לרבות את התקנת כלמיני אפליקציות שהביאו כאן בפורום וגם מה שלא... אבל עכשיו אני עומדת בפני שוקת שבורה הוא נחסם להתקנה לדעתו בגלל חוסר מקום אבל אני עושה לו המון מקום והוא מתעקש על שלו...
בנוסף יש עוד משהו מוזר באחסון -אפליקציות בכל הקבצים של המערכת הוא כותב שהגודל שלהם הוא 0.00B !!! ?(מצרפת תמונה)
אני שואלת מה דעתכם האם יהיה פתרון לבעיה?
אני חושבת לאפס את הטלפון האם יהיו לכך השלכות?
האם זה מה שיפתור את הבעיה
אשמח לתגובה בעניין
תודה מראש!

-
שלום וברכה
אני קניתי את השיאומי QIN S1+ ואני הייתי ממש מרוצה וזה כולל את כלל האפשרויות במכשיר לרבות את התקנת כלמיני אפליקציות שהביאו כאן בפורום וגם מה שלא... אבל עכשיו אני עומדת בפני שוקת שבורה הוא נחסם להתקנה לדעתו בגלל חוסר מקום אבל אני עושה לו המון מקום והוא מתעקש על שלו...
בנוסף יש עוד משהו מוזר באחסון -אפליקציות בכל הקבצים של המערכת הוא כותב שהגודל שלהם הוא 0.00B !!! ?(מצרפת תמונה)
אני שואלת מה דעתכם האם יהיה פתרון לבעיה?
אני חושבת לאפס את הטלפון האם יהיו לכך השלכות?
האם זה מה שיפתור את הבעיה
אשמח לתגובה בעניין
תודה מראש!

-
התקנת CCLEANER?
ומה הוא כותב ב SETTINGS . STORAGE INTERNAL .STORAGE לא יודע איך תרגמו את זה במכשיר שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות