בירור | מי עושה גרסאות לסמסונג (עדיף בצפון)?
-
אני צריך גרסא לסמסונג s21 ultra
אני צריך בסך הכל רק מלצמה, גוגל תמונות, וויז.
הייתי בקשר עם @מתושלח-הבבלי שגם רצה מחיר ממש זול וגם יצא מגדרו כדי לעזור לי אבל לא הצליח כ"כ בגלל הרחק הפיזי ביננו.
אם יש מישו שיכול לעשות לי זאת בתשלום באיזור הצפון - אשמח מאוד!! -
אני צריך גרסא לסמסונג s21 ultra
אני צריך בסך הכל רק מלצמה, גוגל תמונות, וויז.
הייתי בקשר עם @מתושלח-הבבלי שגם רצה מחיר ממש זול וגם יצא מגדרו כדי לעזור לי אבל לא הצליח כ"כ בגלל הרחק הפיזי ביננו.
אם יש מישו שיכול לעשות לי זאת בתשלום באיזור הצפון - אשמח מאוד!!@שמעון-חבצלת למה שלא תתקין קיידרואיד?
-
@שמעון-חבצלת למה שלא תתקין קיידרואיד?
@YOLEVI כתב בבירור | מי עושה גרסאות לסמסונג (עדיף בצפון)?:
@שמעון-חבצלת למה שלא תתקין קיידרואיד?
גוגל תמונות לא יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות