בקשה | מעונין לקנות מכשיר לוויז מייל ועוד
-
אני מעונין לקנות מכשיר לוויז ומייל ועדיף גם אתרי ממשלה ובנקים
איפה אפשר לקנות משהו טוב ואמין וכמובן שהחסימה תהיה טובה
אין לי מושג בהתקנה חסימה וכו'
לכן לא יעזרו לי הצעות של תקנה.. תתקין... תחסום...
תודה@יון יש קיידראיד שזה חסימה חינמית וכרגע יש אפשרות לניווט ומייל בלבד, אז אתה יכול לקנות מכשיר של סמסונג (לא זוכר בדיוק על מה המליצו) ואז לחסום דרך קיידראיד שזה גם פשוט וגם חינמי
-
אני מעונין לקנות מכשיר לוויז ומייל ועדיף גם אתרי ממשלה ובנקים
איפה אפשר לקנות משהו טוב ואמין וכמובן שהחסימה תהיה טובה
אין לי מושג בהתקנה חסימה וכו'
לכן לא יעזרו לי הצעות של תקנה.. תתקין... תחסום...
תודה@יון כתב בבקשה | מעונין לקנות מכשיר לוויז מייל ועוד:
אין לי מושג בהתקנה חסימה וכו'
לכן לא יעזרו לי הצעות של תקנה.. תתקין... תחסום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות