בקשה | דרוש (אפשרי בתשלום) גירסא לסמסונג s21
-
קניתי טלפון s21 אולטרא
הטלפון מיועד עבור מצלמה בלבד
אני צריך אם אפשר שיעשו לי גרא כשרה שתכלול וייז וגוגל תמונות בלבד!!
אני מוכן לשלם!!
תודה רבה!! -
קניתי טלפון s21 אולטרא
הטלפון מיועד עבור מצלמה בלבד
אני צריך אם אפשר שיעשו לי גרא כשרה שתכלול וייז וגוגל תמונות בלבד!!
אני מוכן לשלם!!
תודה רבה!!@שמעון-חבצלת כתב בבקשה | דרוש (אפשרי בתשלום) גירסא לסמסונג s21:
קניתי טלפון s21 אולטרא
הטלפון מיועד עבור מצלמה בלבד
אני צריך אם אפשר שיעשו לי גרא כשרה שתכלול וייז וגוגל תמונות בלבד!!
אני מוכן לשלם!!
תודה רבה!!פנה אליי במייל שבפרופיל
-
@שמעון-חבצלת כתב בבקשה | דרוש (אפשרי בתשלום) גירסא לסמסונג s21:
קניתי טלפון s21 אולטרא
הטלפון מיועד עבור מצלמה בלבד
אני צריך אם אפשר שיעשו לי גרא כשרה שתכלול וייז וגוגל תמונות בלבד!!
אני מוכן לשלם!!
תודה רבה!!פנה אליי במייל שבפרופיל
@מתושלח-הבבלי פניתי תודה רבה!! אשמח שנדבר טלפונית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות