בעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.
-
אני מנסה עם קינג רוט וזה תקוע על החלון הזה

יש לציין שמצב מפתחים פעיל וכן אישור ניפוי באגים. מה יכול להיות הבעיה? -
@מכשיר-נגנים כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
נראה לי 5
וגם כן הנגן שלו אנדרואיד 5@יוני-10 כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
@מכשיר-נגנים כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
נראה לי 5
וגם כן הנגן שלו אנדרואיד 5לא
M390 PRO
זה אנדרואיד 8 -
אני מנסה עם קינג רוט וזה תקוע על החלון הזה

יש לציין שמצב מפתחים פעיל וכן אישור ניפוי באגים. מה יכול להיות הבעיה?@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
אני מנסה עם קינג רוט וזה תקוע על החלון הזה

יש לציין שמצב מפתחים פעיל וכן אישור ניפוי באגים. מה יכול להיות הבעיה?פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
והמכשיר שלך באנדרואיד יותר גבוה -
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
אני מנסה עם קינג רוט וזה תקוע על החלון הזה

יש לציין שמצב מפתחים פעיל וכן אישור ניפוי באגים. מה יכול להיות הבעיה?פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
והמכשיר שלך באנדרואיד יותר גבוה@מכשיר-נגנים יש לי נגן M390 פרו. אתה בטוח שזה יותר גבוה?
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
אני מנסה עם קינג רוט וזה תקוע על החלון הזה

יש לציין שמצב מפתחים פעיל וכן אישור ניפוי באגים. מה יכול להיות הבעיה?פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
והמכשיר שלך באנדרואיד יותר גבוה@מכשיר-נגנים כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
נראה לי 5
וגם כן הנגן שלו אנדרואיד 5 -
@מכשיר-נגנים כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
נראה לי 5
וגם כן הנגן שלו אנדרואיד 5@יוני-10 כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
@מכשיר-נגנים כתב בבעיה | אני מנסה לעשות רוט למכשיר שלי וזה לא מתקדם.:
פשוט מאוד קינג רוט זה עד אנדרואיד 6
נראה לי 5
וגם כן הנגן שלו אנדרואיד 5לא
M390 PRO
זה אנדרואיד 8 -
ב ברי קלמנוביץ מחק נושא זה ב
-
ב ברי קלמנוביץ שחזר נושא זה ב
-
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות