בקשה | לא מצליח ללחוץ על סימון איקס בתמונה
-
מה גורם לבעיה הזאת לא יכול לצאת נתצוגה תמונה רק עם עכבר מקש ימני ואז יוצא מימנה סמנתי בתמונה למה זה קורא צריך עזרה
תודה||ספויילר||

-
@אבי-1234 יש על זה כבר נושא...
זה באג בווינ 11...אתה יכול לעשות קונטרול W, או Esc או כשאתה מרחף למטה בשורת המשימות, יש לך שם אפשרות לעשות איקס...
@יוסף-אלחנן זה בדיוק מה שאני לא רוצה רוצה ללחוץ איקס וזהו
-
@יוסף-אלחנן זה בדיוק מה שאני לא רוצה רוצה ללחוץ איקס וזהו
-
מה גורם לבעיה הזאת לא יכול לצאת נתצוגה תמונה רק עם עכבר מקש ימני ואז יוצא מימנה סמנתי בתמונה למה זה קורא צריך עזרה
תודה||ספויילר||

@אבי-1234 גם לי זה קורה
-
@אבי-1234 גם לי זה קורה
@מנדי-הלפרין חבר'ה, לכולם זה קורה בווינדוס 11...
זה הדבר היחיד שיש מה לעשות, חוץ מלהתפלל, כמובן!
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
-
@מנדי-הלפרין חבר'ה, לכולם זה קורה בווינדוס 11...
זה הדבר היחיד שיש מה לעשות, חוץ מלהתפלל, כמובן!
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | לא מצליח ללחוץ על סימון איקס בתמונה:
@מנדי-הלפרין חבר'ה, לכולם זה קורה בווינדוס 11...
@אבי-1234 וגם פתחו על זה כבר ממש הרבה נושאים, ומאות פוסטים
-
https://mitmachim.top/topic/71199/באג-סגירת-תמונות-במחשב-נייד
-
https://mitmachim.top/topic/70964/בעיה-תופעה-מוזרה-ה-איקס-לא-עובד-לי-בפתיחת-תמונות
-
https://mitmachim.top/topic/71232/בעיה-תקלה-באפליקציית-תמונות
-
https://mitmachim.top/topic/71149/באג-גלריה-במחשב?_=1718754363959
-
https://mitmachim.top/topic/70430/באג-באג-תמונה-לא-נסגרת-בחלון-ה-x?_=1718752027423
-
https://mitmachim.top/topic/71051/באג-אי-אפשר-ללחוץ-על-הכפתור-של-ה-x-של-סגירת-תמונה/4
-
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות