העברת נתונים מ-LG G4 לגלקסי חדש
-
שלום וברכה.
כיצד ניתן להעביר את כל הנתונים (הודעות, מדיה, whatsapp וכו') מ-LG G4 ישן לגלקסי חדש?
(שניהם מכשירים מוגנים)
תודה מראש!@SomeOne
מתחבר למחשב?
תנסה -
אם אפשר לחבר תקח את הראשון תחבר למחשב ותעתיק או תגזור את התקיות whatsapp Dcim פחות או יותר זה אלו
(אבל לא זוכר במדוייק אם זה הכל אם תרצה במדוייק מה עוד תשלח צילום מסך של התקיות)
וכמובן אחר כך תעתיק אותם לפון השני... -
אם אפשר לחבר תקח את הראשון תחבר למחשב ותעתיק או תגזור את התקיות whatsapp Dcim פחות או יותר זה אלו
(אבל לא זוכר במדוייק אם זה הכל אם תרצה במדוייק מה עוד תשלח צילום מסך של התקיות)
וכמובן אחר כך תעתיק אותם לפון השני...@ישראל-קרביצקי אני רוצה להעביר את כל הנתונים, לא רק את נתוני הווטסאפ.
-
@ישראל-קרביצקי אני רוצה להעביר את כל הנתונים, לא רק את נתוני הווטסאפ.
@SomeOne
תשלח צילום מסך של התיקיות מהפלאפון ואני יגיד לך איזה מהם להעתיק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות