הסבר | עזרה לאחר רכישת מחשב חדש
-
שלום וברכה,
רכשתי מחשב חדש WINDOWS 11 ואני מעוניינת לסדר מספר דברים:-
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
-
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
-
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
(4. כל פעם שאני נכנסת למשתמש מחדש מקשי המספרים לא עובדים ונדרש ללחוץ על "num lock" איך ניתן לשנות שהמקשים יעבדו תמיד אם אני לא לוחצת בעצמי על המקש במקלדת?) הסתדר!
תודה רבה!!

-
-
שלום וברכה,
רכשתי מחשב חדש WINDOWS 11 ואני מעוניינת לסדר מספר דברים:-
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
-
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
-
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
(4. כל פעם שאני נכנסת למשתמש מחדש מקשי המספרים לא עובדים ונדרש ללחוץ על "num lock" איך ניתן לשנות שהמקשים יעבדו תמיד אם אני לא לוחצת בעצמי על המקש במקלדת?) הסתדר!
תודה רבה!!

@מיכל-c כתב בהסבר | עזרה לאחר רכישת מחשב חדש:
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
תיצרי משתמש חדש שלא מקושר לחשבון MS
-
-
@מיכל-c כתב בהסבר | עזרה לאחר רכישת מחשב חדש:
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
תיצרי משתמש חדש שלא מקושר לחשבון MS
-
@מישהו12
מה זה MS?
כשהפעלתי את המחשב פעם ראשונה יצרתי חשבון, אני לא רוצה שיהיה עוד חשבון במחשב. -
-
-
שלום וברכה,
רכשתי מחשב חדש WINDOWS 11 ואני מעוניינת לסדר מספר דברים:-
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
-
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
-
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
(4. כל פעם שאני נכנסת למשתמש מחדש מקשי המספרים לא עובדים ונדרש ללחוץ על "num lock" איך ניתן לשנות שהמקשים יעבדו תמיד אם אני לא לוחצת בעצמי על המקש במקלדת?) הסתדר!
תודה רבה!!

@מיכל-c כתב בהסבר | עזרה לאחר רכישת מחשב חדש:
כל פעם שאני נכנסת למשתמש מחדש מקשי המספרים לא עובדים ונדרש ללחוץ על "num lock" איך ניתן לשנות שהמקשים יעבדו תמיד אם אני לא לוחצת בעצמי על המקש במקלדת?
-
-
שלום וברכה,
רכשתי מחשב חדש WINDOWS 11 ואני מעוניינת לסדר מספר דברים:-
ליצור סיסמה בכניסה למשתמש - יש רק PIN של WINDOWS HELLO איך אני שמה סיסמה רגילה? מצ"ב צילום מסך.
-
כל פעם שאני נכנסת מחדש למשתמש אני צריכה לשים את הקוד של מיקרוסופט, איך ניתן לבטל?
-
כשאני נכנסת לכניסה של המשתמש צריך ללחוץ קודם כל "היכנס" ורק אח"כ מופיע הסיסמה של מיקרוסופט, האם זה ישתנה לאחר 1 ו 2 שיהיה ישר הסיסמה ולא ללחוץ על "היכנס" ואז הסיסמה?
(4. כל פעם שאני נכנסת למשתמש מחדש מקשי המספרים לא עובדים ונדרש ללחוץ על "num lock" איך ניתן לשנות שהמקשים יעבדו תמיד אם אני לא לוחצת בעצמי על המקש במקלדת?) הסתדר!
תודה רבה!!

-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות