להורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול)
-
(שמתי "סולמית" בשלש מקומות בקישור בכדי שלא יחסם)
יהיה נחמד אם תעלה את האפליקציה לאיזשהו דרייב קבוע
@מיגו-להוציא תודה רבה הורדתי.
לגבי הדרייב בעז"ה -
@מיגו-להוציא תודה רבה הורדתי.
לגבי הדרייב בעז"ה -
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
-
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
@עם-ישראל-חיי כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
מעניין.
אולי תתעלל גם ב-sdk שלה... -
@עם-ישראל-חיי כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
מעניין.
אולי תתעלל גם ב-sdk שלה...@מיגו-להוציא התעללתי וגם לא עובד
-
@עם-ישראל-חיי כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
מעניין.
אולי תתעלל גם ב-sdk שלה...@מיגו-להוציא כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
@עם-ישראל-חיי כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
@מיגו-להוציא התקנתי וזה לא עובד
מעניין.
אולי תתעלל גם ב-sdk שלה...למה נראה לך שאני כ"כ התלהבתי שהצלחתי בקובץ שהעלתי
-
(שמתי "סולמית" בשלש מקומות בקישור בכדי שלא יחסם)
יהיה נחמד אם תעלה את האפליקציה לאיזשהו דרייב קבוע
@מיגו-להוציא כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
(שמתי "סולמית" בשלש מקומות בקישור בכדי שלא יחסם)
יהיה נחמד אם תעלה את האפליקציה לאיזשהו דרייב קבוע
לא הבנתי מה אני אמור לעשות כדי להוריד
-
@מיגו-להוציא כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
(שמתי "סולמית" בשלש מקומות בקישור בכדי שלא יחסם)
יהיה נחמד אם תעלה את האפליקציה לאיזשהו דרייב קבוע
לא הבנתי מה אני אמור לעשות כדי להוריד
-
@מיגו-להוציא כתב בלהורדה | kiwix 3.4.4 בגרסה ערוכה תואמת לאנדרואיד 10 !!! (אפליקציה לקבצי zim-המכלול):
(שמתי "סולמית" בשלש מקומות בקישור בכדי שלא יחסם)
יהיה נחמד אם תעלה את האפליקציה לאיזשהו דרייב קבוע
לא הבנתי מה אני אמור לעשות כדי להוריד
@ברוכי
הקובץ כבר לא קיים במגיקודאם יהיה לי כח אני אעלה אותו שוב, או ש-@עם-ישראל-חיי יתנדב לעניין.
-
@ברוכי
הקובץ כבר לא קיים במגיקודאם יהיה לי כח אני אעלה אותו שוב, או ש-@עם-ישראל-חיי יתנדב לעניין.
@מיגו-להוציא אני עכשיו מעלה לדרייב
-
@מיגו-להוציא אני עכשיו מעלה לדרייב
@עם-ישראל-חיי
הקובץ כנראה לא קיים שם, א"א להוריד -
@עם-ישראל-חיי
הקובץ כנראה לא קיים שם, א"א להוריד@HGEC-HARTK נסה עכשיו (פשוט שכחתי לתת הרשאות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות