עזרה | שמירה אוטומטית לצילומי מסך בווינדווס 11
-
@היוצרת חבל
️...
קצת מריח לי אולי את פשוט לא מוצאת את התקייה הנכונה...
כי ההבדל בין prt sc לבד לבין prt sc עם ווינדוס, זה איפה נשמר התמונה, עם בתיקייה זמנית או במחשב. -
@רפאל-0 לכן אני מתייעצת כאן,
כי זה לא שומר לי אוטומטית שם, כמו עד היום,
אלא אם כן אני עושה שמור על כל צילום מסך בנפרד... -
@היוצרת וואו, מוזר. אולי גם אני יחכים כאן...
אבל אני לא מבין, מה קורה כשאת לוחצת על ווינדוס וצילום מסך?
אצלי זה מחשיך לרגע את המסך וזהו. אין לי גישה למקום כל שהו שאני יכול ללחוץ עליו 'שמור'.
תארי לי איך זה אצלך -
@רפאל-0 לוחצת צילום מסך כרגיל, מסמנת מה לצלם וזהו-
כאן תמיד היה נשמר לי בתיקיית צילומי מסך,
עכשיו מביא לי תיבה קטנה עם הצילום מסך וצריך ללחוץ שמור ולבחור איפה,
מתיש ולא רלוונטי שאני רוצה לצלם כמה צילומים מסרטון וכדו'... -
ה היוצרת סימן נושא זה כנפתר ב
-
@היוצרת כתב בעזרה | שמירה אוטומטית לצילומי מסך בווינדווס 11:
אין לי מושג...
הלוואי והיה לי, אבל שם זה לא...תעשי לפי מה ש @סקרן-0 רשם לך.
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
