-
בשבועיים האחרונים כשאני מדליק את הבוילער קורה לפעמים שהפחת קופץ
מה יכול להיות הבעיה ולמה זה לפעמים קופץ ולפעמים לא?@יון לכאורה טפטוף איטי לפלאנג' ולפעמים יש רטיבות ולפעמים לא
-
@יון לכאורה טפטוף איטי לפלאנג' ולפעמים יש רטיבות ולפעמים לא
@DAVID-MMOD
והתיקון הוא מה?
להחליף פלאנג'? -
@DAVID-MMOD
והתיקון הוא מה?
להחליף פלאנג'?@יון בדר''כ, אבל תבדוק טוב טוב את הענין,
-
בשבועיים האחרונים כשאני מדליק את הבוילער קורה לפעמים שהפחת קופץ
מה יכול להיות הבעיה ולמה זה לפעמים קופץ ולפעמים לא?מה יכול להיות הבעיה ולמה זה לפעמים קופץ ולפעמים לא?
לכאורה יש 'בקיעות' בגוף חימום שגורם לזליגה מזערית לתוך המים, ולפעמים זה עובר את זרם הזליגה שמקפיץ פחת (30 מילי אמפר). לכן רק לפעמים זה קופץ.
אבל פחות נראה לי שזהטפטוף איטי לפלאנג' ולפעמים יש רטיבות ולפעמים לא
בכל מקרה, מה שצריך זה להחליף את הגוף חימום. ובמידה ולא הוחלף פלאנץ' בשנים האחרונות, אז צריך להחליף את כל הפלאנץ'.
בהצלחה רבה! -
מה יכול להיות הבעיה ולמה זה לפעמים קופץ ולפעמים לא?
לכאורה יש 'בקיעות' בגוף חימום שגורם לזליגה מזערית לתוך המים, ולפעמים זה עובר את זרם הזליגה שמקפיץ פחת (30 מילי אמפר). לכן רק לפעמים זה קופץ.
אבל פחות נראה לי שזהטפטוף איטי לפלאנג' ולפעמים יש רטיבות ולפעמים לא
בכל מקרה, מה שצריך זה להחליף את הגוף חימום. ובמידה ולא הוחלף פלאנץ' בשנים האחרונות, אז צריך להחליף את כל הפלאנץ'.
בהצלחה רבה! -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות