בקשת מידע | תצוגת קבצי APK במחשב ווינדוס
-
@אורי-0
כן יש אפשרות, רק צריך להתקין תוסף למחשב
apkshellext2_0.1.5961.26220.zipתחלץ את הקבצים למקום קבוע שלא תעביר את זה משם ותפעיל את הקובץ install.bat (כמנהל)
דוגמא

@ישראל-142
ייש"כ על המענה.
עשיתי כפי ההוראות, וכתב שזה הצליח, אך בפועל זה לא שינה כלום.
-
@אורי-0
כן יש אפשרות, רק צריך להתקין תוסף למחשב
apkshellext2_0.1.5961.26220.zipתחלץ את הקבצים למקום קבוע שלא תעביר את זה משם ותפעיל את הקובץ install.bat (כמנהל)
דוגמא

@ישראל-142 והתצוגה הגרפיט של האפליקציות תהיה רק בתיקיה ששם יש לי את הקבצים המחולצים?
או שזה משפיע על כל המחשב?
-
@ישראל-142 והתצוגה הגרפיט של האפליקציות תהיה רק בתיקיה ששם יש לי את הקבצים המחולצים?
או שזה משפיע על כל המחשב?
-
@יוסף-אלחנן
זה אמור להשפיע על כל המחשב!@ישראל-142 לא עושה כלום,
אתה דווקא לא כתבת הפעלה מחדש?
כי בנושא הישן כן כתבת... -
@ישראל-142 לא עושה כלום,
אתה דווקא לא כתבת הפעלה מחדש?
כי בנושא הישן כן כתבת... -
@יוסף-אלחנן
כי בדר''כ לא חייבים, אבל בכל מקרה הפעלה מחדש זה דבר שיכול לעזור להרבה דברים@ישראל-142 צודק!
זה תקין אם המסך נסגר מיד, או שצריך להיות איזה פלט או משהו כזה?עריכה
עובד מעולה!
תודה רבה!!!
-
@אורי-0
כן יש אפשרות, רק צריך להתקין תוסף למחשב
apkshellext2_0.1.5961.26220.zipתחלץ את הקבצים למקום קבוע שלא תעביר את זה משם ותפעיל את הקובץ install.bat (כמנהל)
דוגמא

@ישראל-142 אני לא מצליח תוכל לעזור לי

-
@ישראל-142 אני לא מצליח תוכל לעזור לי

-
@אלי-30 הפעלתי את ה'install' כמנהל?
@יוסף-אלחנן כן
-
@יוסף-אלחנן כן
@אלי-30
אוקיי, אני לא יכול לדבר במקום @ישראל-142, אבל אולי תנסה לעשות עכשיו הפעלה מחדש למחשב...

תעדכן, אחי...
-
@אלי-30
אוקיי, אני לא יכול לדבר במקום @ישראל-142, אבל אולי תנסה לעשות עכשיו הפעלה מחדש למחשב...

תעדכן, אחי...
@יוסף-אלחנן אוקי
-
@אלי-30
אוקיי, אני לא יכול לדבר במקום @ישראל-142, אבל אולי תנסה לעשות עכשיו הפעלה מחדש למחשב...

תעדכן, אחי...
@יוסף-אלחנן עדיין לא עובד ואני מתעסק הרבה עם כאלה אני צריך כל פעם לפתוח את האמולטור בשביל לראות את התצוגה מקדימה
-
@יוסף-אלחנן עדיין לא עובד ואני מתעסק הרבה עם כאלה אני צריך כל פעם לפתוח את האמולטור בשביל לראות את התצוגה מקדימה
@אלי-30
וואלה, לא יודע...בא נחכה ל @ישראל-142
-
@יוסף-אלחנן עדיין לא עובד ואני מתעסק הרבה עם כאלה אני צריך כל פעם לפתוח את האמולטור בשביל לראות את התצוגה מקדימה
-
@ישראל-142 כן יותר מאוחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות