להורדה | תוכנת התמלול אופליין עם ממשק הטובה ביותר - ובפרט לבעלי כרטיס nvidia
-
@דאנציג יש לי מעבד של נובידה.
איך אני מוריד את ההתקנה עבורו?@צדיק-וטוב-לו-0
מה שכתוב עליו nvidia.
והנה קישור ישיר (שמתי גם בפוסט למעלה)
https://github.com/thewh1teagle/vibe/releases/download/v2.0.0/vibe_2.0.0_x64-setup_nvidia.exe. -
@צדיק-וטוב-לו-0
מה שכתוב עליו nvidia.
והנה קישור ישיר (שמתי גם בפוסט למעלה)
https://github.com/thewh1teagle/vibe/releases/download/v2.0.0/vibe_2.0.0_x64-setup_nvidia.exe.@דאנציג תודה
אגב, המהירות העצומה שאתה מדבר עליה, מסתמא זה תלוי בדור מעבד. -
@דאנציג תודה
אגב, המהירות העצומה שאתה מדבר עליה, מסתמא זה תלוי בדור מעבד. -
@צדיק-וטוב-לו-0
אם אתה מצליח והתוכנה מתמללת לך במהירות, אשמח שתיידע כאן כולל דור מעבד, כדי לדעת האם כדאי / שווה להשקיע בשביל זה.@דאנציג לא יודע מה לומר לך
הוא תקוע לי על 0
ובמנהל משימות משתולל ה CPU לא הGPU -
@דאנציג לא יודע מה לומר לך
הוא תקוע לי על 0
ובמנהל משימות משתולל ה CPU לא הGPU -
@צדיק-וטוב-לו-0
כמה זמן?@דאנציג כעת גמר
לקח לו כמה דקות הקלטה של דקה ורבע.
והוא לא עבד על הGPU! -
@צדיק-וטוב-לו-0
מה שכתוב עליו nvidia.
והנה קישור ישיר (שמתי גם בפוסט למעלה)
https://github.com/thewh1teagle/vibe/releases/download/v2.0.0/vibe_2.0.0_x64-setup_nvidia.exe. -
@sssss כתב בלהורדה | תוכנת התמלול אופליין עם ממשק הטובה ביותר - ובפרט לבעלי כרטיס nvidia:
@sssss
וגם את זה

מה יכולה להיות הבעיה?
זה נתקל בבעיה בהתקנת התוכנה הזו תתקין אותה, ואם היא כבר קיימת תעדכן אותה, ואחר כך תנסה להתקין.
אגב, אם המחשב שלך ישן, לכאורה תצטרך קובץ הפעלה התקנה אחר שהוא מותאם לישן, האם המחשב שלך הוא 32 או 64 סיביות?
מומלץ להוריד ישירות מגיטהב של התוכנה, ואם יש תקלה, פשוט לשאול שם. -
@sssss כתב בלהורדה | תוכנת התמלול אופליין עם ממשק הטובה ביותר - ובפרט לבעלי כרטיס nvidia:
@sssss
וגם את זה

מה יכולה להיות הבעיה?
זה נתקל בבעיה בהתקנת התוכנה הזו תתקין אותה, ואם היא כבר קיימת תעדכן אותה, ואחר כך תנסה להתקין.
אגב, אם המחשב שלך ישן, לכאורה תצטרך קובץ הפעלה התקנה אחר שהוא מותאם לישן, האם המחשב שלך הוא 32 או 64 סיביות?
מומלץ להוריד ישירות מגיטהב של התוכנה, ואם יש תקלה, פשוט לשאול שם. -
@דאנציג
הורדתי את התוכנה כי אין לי.
כך זה נראה.

איזה קובץ צריך להתקין?
המחשב שלי עם 64 סיביות. -
@דאנציג
הורדתי גרסה אחר גרסה וכל פעם ניסיתי להתקין את התוכנה.
זו ההודעה שהתקבלה

מה הבעיה הפעם?
-
@sssss כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




