עזרה | הודעות פוש נתקעות בג׳לי סטאר
-
הג׳לי סטאר שלי התחיל להיתקע עם הודעות פוש כלומר, כל הודעה שקופצת כמו ״השיחה הסתיימה״ ״איש הקשר נמחק״ וכו׳ מופיעה במשך זמן רב בערך דקה-שתיים
מה עושים? -
הג׳לי סטאר שלי התחיל להיתקע עם הודעות פוש כלומר, כל הודעה שקופצת כמו ״השיחה הסתיימה״ ״איש הקשר נמחק״ וכו׳ מופיעה במשך זמן רב בערך דקה-שתיים
מה עושים?@מתושלח-הבבלי יש לזה שורה מדויקת בהגדרות.
אולי שיחקת עם זה?
בשיומי זה נראה ככה -

לא זוכר איך זה בסטאר ואין לי לבדוק עכשיו, סורי. -
@מתושלח-הבבלי יש לזה שורה מדויקת בהגדרות.
אולי שיחקת עם זה?
בשיומי זה נראה ככה -

לא זוכר איך זה בסטאר ואין לי לבדוק עכשיו, סורי.@אזולאי כתב בעזרה | הודעות פוש נתקעות בג׳לי סטאר:
@מתושלח-הבבלי יש לזה שורה מדויקת בהגדרות.
אולי שיחקת עם זה?
בשיומי זה נראה ככה -

לא זוכר איך זה בסטאר ואין לי לבדוק עכשיו, סורי.@אזולאי כתב בעזרה | הודעות פוש נתקעות בג׳לי סטאר:
@מתושלח-הבבלי יש לזה שורה מדויקת בהגדרות.
אולי שיחקת עם זה?
בשיומי זה נראה ככה -

לא זוכר איך זה בסטאר ואין לי לבדוק עכשיו, סורי.וואלה תודה!!!!
זה חפר לי נורא
||מעניין שלא נגעתי בזה||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות