בירור | חייגן עברית לjelly
-
כבר שאלתי פעם ולא היה תגובה
יש אולי למישהו חייגן עברית לjelly
או שמישהו יכול לפתח בקלות
תודה רבה -
כבר שאלתי פעם ולא היה תגובה
יש אולי למישהו חייגן עברית לjelly
או שמישהו יכול לפתח בקלות
תודה רבה@הכהן-הגדול
למה לא להשתמש בחייגן של גוגל
-
כבר שאלתי פעם ולא היה תגובה
יש אולי למישהו חייגן עברית לjelly
או שמישהו יכול לפתח בקלות
תודה רבה@הכהן-הגדול כתב בבירור | חייגן עברית לjelly:
כבר שאלתי פעם ולא היה תגובה
יש אולי למישהו חייגן עברית לjelly
או שמישהו יכול לפתח בקלות
תודה רבההחייגן המובנה הוא בעברית
-
@הכהן-הגדול כתב בבירור | חייגן עברית לjelly:
כבר שאלתי פעם ולא היה תגובה
יש אולי למישהו חייגן עברית לjelly
או שמישהו יכול לפתח בקלות
תודה רבההחייגן המובנה הוא בעברית
@צדיק-תמים
לי לא
אולי תוכל לחלץ את שלך ולהעלות לפה תודה
ככה של נראה

-
@צדיק-תמים
לי לא
אולי תוכל לחלץ את שלך ולהעלות לפה תודה
ככה של נראה

@הכהן-הגדול אה, אתה מדבר על מקשי המספרים. זה באמת לא בעברית, אתה יכול להתקין את True Phone שם זה בעברית
-
@הכהן-הגדול
למה לא להשתמש בחייגן של גוגל
@טופטופיסט
מה זה -
@הכהן-הגדול אה, אתה מדבר על מקשי המספרים. זה באמת לא בעברית, אתה יכול להתקין את True Phone שם זה בעברית
@צדיק-תמים
ביאנג היה פה מישהו העלה מדריך וקובץ להחליף ואז היה חייגן אוו דבר בדיוק רק שיהיה ב את כל המספרים מודגש כי רק מספר אחד היה מודגש
פה זה היה
אולי יש כזה בעברית לjelly
https://mitmachim.top/topic/26944/להורדה-חייגן-ליאנג-s6310-n-t-עם-ספרות-מושחרות-ובולטות-לעין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות