הסבר | שינוי IMEI למכשיר LG D486
-
למישהו יש מושג איך לשנות במכשיר הזה ?
@משה-144
ראיתי שאתה בעבר התעסקת עם זה תוכל לעזור לי?
תודה רבה -
למישהו יש מושג איך לשנות במכשיר הזה ?
@משה-144
ראיתי שאתה בעבר התעסקת עם זה תוכל לעזור לי?
תודה רבה -
@יהודה2 כתב בהסבר | שינוי IMEI למכשיר LG D486:
למישהו יש מושג איך לשנות במכשיר הזה ?
@משה-144
ראיתי שאתה בעבר התעסקת עם זה תוכל לעזור לי?
תודה רבהלא מתעסק עם זה, אם זה MTK אז חפש בפורום, יש על זה מדריך.
-
@משה-144 זה לא מעבד MTK
זה qualcomm
פשוט https://mitmachim.top/topic/35004/בעיה-טלפון-lg-d486-מקשים-החלפת-imei/6
פה ראיתי שהתעסקת עם אותו אחד@יהודה2 כתב בהסבר | שינוי IMEI למכשיר LG D486:
@משה-144 זה לא מעבד MTK
זה qualcomm
פשוט https://mitmachim.top/topic/35004/בעיה-טלפון-lg-d486-מקשים-החלפת-imei/6
פה ראיתי שהתעסקת עם אותו אחדלא מתעסק עם זה נכון להיום, וגם אז לא סגור על זה שעשיתי בסוף.
זכור לי שצריך רוט בשביל לאפשר מצב דיאג שנצרך בשביל השינוי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות