בקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה
-
@אבירוביץ לסייר בו אתה משתמש, יש הרשאות רוט / מערכת?
@יוסף-אלחנן כן בוודאי
-
@יוסף-אלחנן כן בוודאי
-
@אבירוביץ עם איזה סייר אתה משתמש?
@יוסף-אלחנן Mixplorer
-
@יוסף-אלחנן Mixplorer
@אבירוביץ תנסה להתקין את האפליקציה של מסך הבית שיש לך עוד פעם ותפעיל מחדש את הנגן...
אני ניסיתי וזה עזר נקוה שגם אצלך יעזור! -
@אבירוביץ תנסה להתקין את האפליקציה של מסך הבית שיש לך עוד פעם ותפעיל מחדש את הנגן...
אני ניסיתי וזה עזר נקוה שגם אצלך יעזור!@יואל-אברהם איך בדיוק?
-
@יואל-אברהם איך בדיוק?
-
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
-
@יוסף-אלחנן Mixplorer
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יוסף-אלחנן Mixplorer
לא מכיר את הסייר הזה, אולי תנסה עם mt manager?
או עם ES? -
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
זה אפליקציה שנותנת לך את כל האפליקציות גם של המערכת תוריד ותראה !
-
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
זה אפליקציה שנותנת לך את כל האפליקציות גם של המערכת תוריד ותראה !
@יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
זה אפליקציה שנותנת לך את כל האפליקציות גם של המערכת תוריד ותראה !
זה האפליקציה תראה אם זה מסתדר לךFX_8.9.1.3.apk

-
@יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם מה זה האפליקציה הזאת?
זה אפליקציה שנותנת לך את כל האפליקציות גם של המערכת תוריד ותראה !
זה האפליקציה תראה אם זה מסתדר לךFX_8.9.1.3.apk

@יואל-אברהם אנסה
תודה רבה -
@יואל-אברהם אנסה
תודה רבה -
@יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם אנסה
תודה רבהעזר לך?
?????
-
@יואל-אברהם כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@אבירוביץ כתב בבקשת מידע | איך מתפטרים מהוידג'ט המעצבן הזה:
@יואל-אברהם אנסה
תודה רבהעזר לך?
?????
@יואל-אברהם לא, לא עזר
-
@mefateach cubot pokt 3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
יש למישהו מושג איך להתפטר מהוידג'ט של גוגל אסיסטנט בדף הבית