בעיה | זיכרון פנימי ג'יגה ראם מופיע כזיכרון המחשב
-
@יצחק-לוי-0 הראם לא קשור לעניין.
דבר ראשון תוריד את התוכנה ותתקין אותה@ginyes אפשר גם את הניידת או עדיף התקנה
-
@ginyes אפשר גם את הניידת או עדיף התקנה
-
@יצחק-לוי-0 אני רואה שהתוכנה לא קיימת שם. אז תוריד את זו.
פה יש הוראות. באנגלית אמנם, אבל אתה יכול לתרגם את העמוד...@ginyes מחילה אני לא מבין בכלל מה אני הולך לעשות
פליז תעזור לי -
שלום וברכה
עשיתי התקנה נקיה של וינדוס על מחשב חדש
תכלס' בסופו של דבר מופיע לי הזיכרון הפנימי (ג'יגה ראם) כאחד מזכרונות המחשב
מישהו יודע לומר לי איפה הטעות שלי בהתקנה
ובכלל מה הפתרון
אולי בגלל זה הוא לא משתמש בו כזיכרון פנימי ?!
אשמח לפתרון הבעיה די דחוף@יצחק-לוי-0
מניין לך שה- ram מוצג כזיכרון פנימי? איך הגעת למסקנה הזו?
מה שאני רואה מהתמuנה שהעלתה יש לך פשוט עוד מחציה בכונן c שמוצגת ככונן d
ואם אתה רוצה לבטל את כונן d אתה פשוט צריך לאחד את המחיצות -
@יצחק-לוי-0
מניין לך שה- ram מוצג כזיכרון פנימי? איך הגעת למסקנה הזו?
מה שאני רואה מהתמuנה שהעלתה יש לך פשוט עוד מחציה בכונן c שמוצגת ככונן d
ואם אתה רוצה לבטל את כונן d אתה פשוט צריך לאחד את המחיצות@פיהוק הבנתי תודה לכל העוזרים
רק לא הבנתי למה זה פוצל בלי שעשיתי משהו -
@פיהוק הבנתי תודה לכל העוזרים
רק לא הבנתי למה זה פוצל בלי שעשיתי משהו@יצחק-לוי-0
אני לא מבין גדול במחשבים וראיתי כונן של 8 גיגה וזה הזיכרון ראם שיש במחשב לכן חשבתי שזה הראם של המחשב והוא מופיע כזיכרון חיצוני -
@יצחק-לוי-0
אני לא מבין גדול במחשבים וראיתי כונן של 8 גיגה וזה הזיכרון ראם שיש במחשב לכן חשבתי שזה הראם של המחשב והוא מופיע כזיכרון חיצוני -
@יצחק-לוי-0 אני רואה שהתוכנה לא קיימת שם. אז תוריד את זו.
פה יש הוראות. באנגלית אמנם, אבל אתה יכול לתרגם את העמוד...@ginyes התוכנה הזאת רק הדגמה הוא מבקש ממני לקנות אותה
-
לא צריך שום תוכנה
בניהול דיסקים, תעמוד על המחיצה המיותרת, עכבר ימיני, מחיקה,
אח"כ תעמוד על המחיצה הגדולה, עכבר ימני, והרחבת אמצעי אחסון
בהצלחה@חכם-וזקן תבורך מפי עליון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות