בעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה
-
@יואל-אברהם בלי רוט?!
לא יודע...אבל למה שלא תעשה רוט?
-
@יואל-אברהם
של איזה אפליקציה זה?
אולי אלץ עצירה יעזור -
@יואל-אברהם
של איזה אפליקציה זה?
אולי אלץ עצירה יעזור -
@יואל-אברהם
של איזה אפליקציה זה?
אולי אלץ עצירה יעזור -
@יואל-אברהם מישהו יוכל לעזור בעניין?
-
@יואל-אברהם מישהו יוכל לעזור בעניין?
@יואל-אברהם
תחליף מסך הבית -
@יואל-אברהם
תחליף מסך הבית -
@יואל-אברהם
תחליף מסך הבית@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתואם אני רוצה את מסך הבית שיש לי יש משהו אחר לעשות?
-
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתאיך עושים את זה?
תוריד מכאן
-
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתאיך עושים את זה?
תוריד מכאן
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתאיך עושים את זה?
תוריד מכאן
חסום

-
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתאיך עושים את זה?
תוריד מכאן
חסום

@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
חסום
אם אתה לא מסתדר, אני יכול להוריד לך מאוחר יותר...
-
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתואם אני רוצה את מסך הבית שיש לי יש משהו אחר לעשות?
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתואם אני רוצה את מסך הבית שיש לי יש משהו אחר לעשות?
-
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתואם אני רוצה את מסך הבית שיש לי יש משהו אחר לעשות?
@יואל-אברהם
תנסה לערוך אותו -
@יואל-אברהם כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@בן-ציון כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
@יואל-אברהם
תחליף מסך הביתאיך עושים את זה?
תוריד מכאן
-
@אלי-30 כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
מי מתנדב להוריד?
-
@אלי-30 כתב בבעיה | איך אני מתפטר מהדבר הזה:
מי מתנדב להוריד?
@amit5470 תודה רבה לכולם ב"ה הסתדרתי
פשוט התקנתי עוד פעם את מסך הבית שיש לי והפעלתי מחדש את הנגן והסתדר....

-
י יואל אברהם סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יואל אברהם סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות