בעיה | סים דאטה הוט מובייל לא פעיל במולטימדיה
-
@מוטי-ברנד במחשב יש לי ווייפרי כך שאין לי אופציה לבדוק אבל בטלפון זה עבד רגיל
-
@מוטי-ברנד במחשב יש לי ווייפרי כך שאין לי אופציה לבדוק אבל בטלפון זה עבד רגיל
-
@מוטי-ברנד עדיין לא בדקתי בטלפון עם ווייפיי, אבדוק בהמשך
-
@מוטי-ברנד גם בטלפון לא עובד עם ווייפיי, יש לך פתרון לזה?
-
@מוטי-ברנד גם בטלפון לא עובד עם ווייפיי, יש לך פתרון לזה?
-
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
-
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
-
@מוטי-ברנד אין אצלי סים רגיל של הוט, אגב, יש סים יותר זול משל הוט בתשלום חודשי? (לוקחים 9.9 לחודש על 20 ג''ב)
-
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
-
@אהרן-ו כתב בבעיה | סים דאטה הוט מובייל לא פעיל במולטימדיה:
נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),
אהה, אזו זו הבעיה, הסטיקים הללו לא תומכים הוט מובייל.
-
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
@אהרן-ו כתב בבעיה | סים דאטה הוט מובייל לא פעיל במולטימדיה:
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
אז יתכן שהוא לא תומך בתדרים של הוט מובייל,
תנסה להעביר אותו לדור 3 דרך הממשק עם ה-ip שלו, ותבדוק שוב -
@אהרן-ו כתב בבעיה | סים דאטה הוט מובייל לא פעיל במולטימדיה:
@מוטי-ברנד נטסטיק 4G LTE WIFI MODEM (מעלי אקספרס),הבעיה רק בסים דאטה הוט, עם סלקום RL עובד מצויין.
אז יתכן שהוא לא תומך בתדרים של הוט מובייל,
תנסה להעביר אותו לדור 3 דרך הממשק עם ה-ip שלו, ותבדוק שוב@ישראל-142 אשמח אם תוכל להסביר את כוונתך: להעביר אותו לדור 3 דרך הממשק עם ה-ip שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות